=0)attpåklatt en gogutt(O= Skrevet 28. november 2009 #1 Skrevet 28. november 2009 Håper alle er ferdige,(jeg er ikke)at alt er på plass,og at dere koser dere max med ungene =)) her ble det ikke slik jeg håpte og trodde.men vet at etter regn kommer sol,så jeg kommer vel i mål til slutt. Å så håper jeg vi kan slenge innom å la denne sia bli som den var en gang.Ei side med liv og røre,ablegøyer og morro. Klem fra meg.
Superlis Skrevet 28. november 2009 #2 Skrevet 28. november 2009 Ønsker deg også en super adventshelg!! Lenge lenge siden jeg har skrevet her, men når du legger inn ønske om opp og gå igjen ,,ja så kunne jeg ikke la være og svare deg!! Jeg har enda et ønske om og treffe dere alle som jeg koste meg sånn med her inne:)) Nå har jeg adventspyntet huset, sitter stille og rolig her med mannen min og koser oss med litt rødvin.. Hat det ganske bra for tiden, har skjønt at og ikke ha kontroll over alt og alle er helt normalt, har begynt og tenke litt mer på meg selv og hva jeg vil. ikke så lett når en er mamma til 4, men det vet vel du alt om "gogutt"..hvordan går det med deg ?? adventsklem fra
Gummelillan Skrevet 29. november 2009 #3 Skrevet 29. november 2009 Kanskje vi skal la adventtiden bli en real gjenopplivningsfase av siden vår?! Jeg savner dere og fjaset her inne. Mange jo jeg fortsatt har veldig god kontakt med (du skulle ha sett verdens fineste bursdagspresang, go'guttklatten som mange her inne ordnet til bursdagen min for noen uker tilbake. Så utrolig fin og vakker!), men det var noe eget med det vi kunne holde på med her inne og sjelden har jeg vel ledd så godt som noe av det jeg har lest om her... FB er jo en morsom innretning, men ikke helt det samme. Så jeg deltar gjerne i et forsøk på ny liv i siden! I hvertfall litt sånn i rykk og napp ;-)))
Superlis Skrevet 29. november 2009 #4 Skrevet 29. november 2009 Så flott og høre om bursdagen din Gumelillan, gratulerer så masse med overestått!! Jeg er gjerne med her inne igjen:) Så kom igjen alle sammen(,")
Attpåklatten :-)™ Skrevet 30. november 2009 #5 Skrevet 30. november 2009 Kjære dere:) Så hyggelig å at vi oppfordres til å gå inn her og bli aktive igjen. Selv om det nå er fjesboka som er det mediet jeg leker mest på Skjer mye i løpet av et år og det er spennende å se hvordan livet legger ting til rette for en når man er klar til å ta store avgjørelser. Jeg er fremdeles takknemlig i mitt liv, selv i motgang og oppoverbakker har jeg lært mye om mennesker rundt meg og meg selv, ikke minst:) Det er godt å kjenne kjærlighet og raushet i livet, og godt å kunne kjenne på følelsene som dukker opp innimellom, om enn sjeldnere og sjeldnere. Sånn vil det vel alltid være når man har opplevd ting som er vonde. Når det nå nærmer seg jul blir sorg og savn ekstra forsterket over min kjære søster, som er sterkt tilstede i livet vårt her. Hun har preget oss alle på sitt vis og har lært oss mye om de gode tingene i livet:) Jeg elsker advent og juletiden vi går inn i. Er noe spesielt med de mørke kveldene, levende lysene, forberedelsene og all kosen. Ja kosen er også sterkt tilstede:) Jeg har begynt i ny jobb og er superglad! Endelig får jeg både leke, være kreativ, drive med noe jeg har lang erfaring i, men på en helt ny og spennende måte:) Og som bare gir energi tilbake:) Det er jammen meg en stor gave:) Lille rosa har blitt stor jente! Vokser som et uvær og er selvfølgelig verdens herligste lille babyjente:) De store har blitt ennå større og eldstemann bor ikke hjemme lenger, men har blitt sambo med kjæresten sin:) Fantastisk rart og koselig:))) Hun midt i mellom er i full gang på videregående og lever full fart. Imorgen er det overnattingstur ute i naturen (!) Satser på tørrere enn i dag..... Jeg håper at vi kan møtes alle sammen en dag Superlis og attpåklattis:)) Hele gjengen på kafe og skravlings:))) Yess!
=0)attpåklatt en gogutt(O= Skrevet 1. desember 2009 Forfatter #6 Skrevet 1. desember 2009 Så koseli at dere titta innom =)) Er alt for mye på fb jeg...hehe Savner å leken her inne,alvoret,hjelpsomheten ,ja alt.Vi hadde det gøy,og savnet er stort etter alle sammen..S¨gøy å høre om gaven da =)) Er det jeg sier,jentene har et hjerte av gull her inne. Innspurten til advent ble avslutta i natt en gang.Men kalendern er oppe.Mangler bare en gave.Den glemte jeg jo søren meg å betale for,så den ligger vel bak kassa å varmer dama på føttene,hehe. Men får ose tilbake når di åpner. Jeg har vel slitt mye siden sist.Noen ganger bestemmer man seg for noe,men snur..Å det er slett ikke enkel oppgave å "rydde" i seg selv,og andre.men håpet er der da =)) Men jeg er flink til å prøve å tenke på meg selv innimellom nå.Nei er et ord jeg har brukt en del,og det føles helt ok. Sykdom har nesten knekt meg,men som alltid kommer jeg opp igjen.=)) Mista å en kjær stepappa for noen dager siden.Håpte jo han skulle greie å komme seg,men nei..Så nå er tankene rundt mamma der.Må rydde plass,så jeg kan ha henne hit.Hun er nesten blind,så hjelp må hun ha til det meste.Stakkars,hun er knust av sorg.Å jeg føler jeg ikke greier trøste,hjelpe,eller være der for henne nå...Blir en vond Jul.Men vi kommer alltid opp bakken til slutt. Ble langt,men.. ;O)
Superlis Skrevet 2. desember 2009 #7 Skrevet 2. desember 2009 Så koselig og få en oppdatering fra dere:) Spennende med ny jobb og nye muligheter, så koslig at det går bra med store og små barn, er glad for at det går bra med deg "klatten" enda bærer du nok med deg savnet etter søster og det vil du nok alltid gjøre.. Til deg "gogutt" vil jeg først si kondolerer. Virker som du fremdeles har det tøft i livet ditt, og har mange sår og savn, alikevel virker det som du står på og kjemper for gleden, kosen og for ungene dine. Flott og høre at du kan si nei av og til og at det nå føles ok!! Som jeg har sagt så mange ganger så virker dere som noen knakende kjekke damer som jeg SKAL treffe en gang!!
Gjest Skrevet 12. desember 2009 #8 Skrevet 12. desember 2009 Hei ! Ja det ville vært kjempekoselig om vi røsket liv i denne siden igjen :-) Savner også praten her inne. Her går livet sin vante, travle gang. Jobb, barn, tenåringer, oppturer og nedturer - ja sånn som livet skal være. En ny ting har jo skjedd, jeg er gravid:-)) det er veldig morsomt og vet at dette blir siste gang, selv om jeg var sikker etter lillemor også, men denne ganger ER jeg sikker. Kos blir det, men det medfølger ogwå at jeg er en skikkelig HORMONBOMBE om dagen, hehe kan ikke huske at det var slik sist. Jeg er virkelig sinna altså, nesten ikke til å ha i hus. prøver å skjerpe meg, men det er ikke så enkelt. men men vet jo at det blir bedre. De første 2-3 mnd synes jeg faktisk er verst, kan ikke fortelle nyheten enda (selv om jeg jo har sagt det til en hel del folk, hehe greier ikke å holde kjeft;), småkvalm, trøtt og ufresh. Synes det er mye bedre lenger ut i svangerskapet, når magen vokser og man kan begynne å titte litt på tøy etc. Gleder meg :-)) God advent alle sammen :-)) I dag skal jeg vaske og rydde litt og så begynne med innkjøp av julegaver. Klem
Attpåklatten :-)™ Skrevet 12. desember 2009 #9 Skrevet 12. desember 2009 Hihi, kjenner så godt igjen det med sinnahormoner! Var faktisk ikke sånn med de to første, men helt krakilsk sint med nr 3......jeg syntes helt oppriktig at andre mennesker var de dummeste, teiteste og sløveste i hele verden....jadda:) Heldigvis har det gått over. Men kanskje det er sånn at dette er mer fremtredende fordi vi er modne? Ikke vet jeg, men trøster deg med at det går jo over:))))
Gummelillan Skrevet 20. desember 2009 #10 Skrevet 20. desember 2009 Hm, det går litt trått med gjenopplivningen av siden ;-( Har ikke vært den flinkeste selv heller, må innrømme at det å gå innom DiB har nesten gått litt i glemmeboka. Og det er dumt for selv om FB også kan være hyggelig, synes jeg at man kan fjase litt tryggere her inne (for på FB så er det jo også ansatte som ser hvor mye rart som kan røre seg i mitt hode, så føler ikke at det er stedet for alle utblåsninger og fjas som av og til ligger på lur ;-))) Så for egen del er jeg ikke helt klar for å erklære DiB død enda. Til det må vi da være litt for mange med skrivekløe til tider ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå