Anonym bruker Skrevet 28. november 2009 #1 Skrevet 28. november 2009 Hei hei. Jeg har fryktelig lyst å bli gravid, særlig siden forrige lykketreff endte i SA. Ettersom syklusen min har vært noe ujevn, tok jeg test i dag, siden jeg kanskje kunnet ventet mensen, ehm, i morgen. Jada, jeg klarte og ikke å vente lenger, og JA jeg vet at det var dumt av meg. Testen så først veldig negativ ut, men etter det var gått noen minutter syntes jeg KANSKJE jeg så en antydning til en skygge. Jeg var fryktelig usikker, men tenkte at jeg kunne la den ligge litt og sjekke igjen senere. Igjen: JA, ikke lurt gjort. Men saken er at jeg ved tidlige positive tester (har vært gravid i alt 3 ganger, fått en sønn, mistet to spirer), har oppdaget at etterhvert som de tørker, blir den positive streken tydeligere. Derfor tenkte jeg at det kanskje ville skje, dersom den skyggen jeg KANSKJE så, faktisk var der. Såååå... det var helt tydelig en liten kant øverst og nederst en time senere. Så...jeg er kanskje gravid?? Eller kan det faktisk komme blåfarge der etter de 10 minuttene man har "lov" til å sjekke..? I dont know. MEN: senere på dagen får jeg jo noe som minner om mensen. Dette er likevel forvirrende, for med min nydelige sønn fikk jeg akkurat en sånn blødning, da jeg ventet mensen, og det var antagelig festeblødning. Så, jeg antar at alternativene er som følger: a) Jeg er ikke gravid, testen kan bli blå på "postiv-streken" når den ligger lenger enn den skal. Jeg er gravid, men forventet mens er senere enn jeg trodde. Blodet er festeblødning. c) Jeg er gravid, men holder allerede på å miste spiren. uansett kan man legge til d) jeg er en idiot. Så det jeg lurer på er vel egentlig om alternativ a) er mulig? Anyone? Argh, jeg skulle jo bare ventet til mandag, akkurat som mannen sier... sukk..
Anonym bruker Skrevet 28. november 2009 #2 Skrevet 28. november 2009 Lurer på hvorfor du ikke kjøper digitale tester jeg da. så slipper du å tyde streker. men uansett lykke til
Anonym bruker Skrevet 28. november 2009 #4 Skrevet 28. november 2009 Jeg har lest at de kan bli falsk positiv etter en stund. Derfor skal man ikke lese av etter de 10 min. Men jeg har også lest at folk har vært gravide som ikke har fått positiv før etter en stund. Så du nok ta en ny test. Men om det er en evt. festebløding nå, så vil det vel ikke vises på noen test enda?
Anonym bruker Skrevet 28. november 2009 #5 Skrevet 28. november 2009 Å. oki. Vel, jeg får bare vente og se. Men en dag vil det lykkes Og da kan jeg vel ta meg et glass på julebordet når den tid kommer. Fattig trøst, men..
Lilleleen Skrevet 28. november 2009 #6 Skrevet 28. november 2009 hei hei. Tror jeg ville tatt en ny test om noen dager, hvis mensen uteblir. Jeg har selv opplevd å få antydning til positiv test etter 10 min, men var ikke gravid da. Kjøp digital nestegang ) Håper du er gravid nå, eller at du snart blir det ) Masse lykke til!
Miss Misantrop Skrevet 28. november 2009 #8 Skrevet 28. november 2009 Strek uten farge er helt uten verdi. Du kan gå inn på www.pernille.info og se eksempler på sånne tester.
Anonym bruker Skrevet 28. november 2009 #9 Skrevet 28. november 2009 Men det var farge altså.. men takk!
FlightlessBird Skrevet 28. november 2009 #10 Skrevet 28. november 2009 du er ikke dum! Man kan bli litt tullerusk når man prøver å bli gravid ) Jeg tror det er alt.B, at du er gravid og at du har en festeblødning. Men som du vet er det ingen som kan garantere noe for deg. Jeg hadde (som noen andre her sier) kjøpt meg en digital test og testet med morgenurin! Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 29. november 2009 #11 Skrevet 29. november 2009 Hei igjen, dere som svarte sist. Jeg har nå tydeligvis fått mensen for alvor.. ganske skuffet, men sånn er det nå.. Og har lært min lekse ifht graviditetstester!!! Takk for alle innspill.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå