Anonym bruker Skrevet 28. november 2009 #1 Skrevet 28. november 2009 jeg vil så gjerne pynte til jul.....men så tør jeg ikke gå opp på mørkeloftet for å hente kassa med julepynt...pga...LIVREDD for å møte på ei mus eller to......:/ åh......herregud ja, jeg er rar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! men det er faktisk seriøst...
ellesant Skrevet 28. november 2009 #2 Skrevet 28. november 2009 Det må være lov å være redd for å møte mus! Men det er litt søtt da... Få noen til å hente kassa til deg du.
Gjest cunning stunts Skrevet 28. november 2009 #3 Skrevet 28. november 2009 Det er alvorlig, skrik om du vil ha hjelp, jeg er ikke redd for kryp og mørkeloft og vet at julepynt er langt over snittet vesentlig i disse dager. Nå skal jeg grave ut esken fra loftet her også.
Lilleleen Skrevet 28. november 2009 #4 Skrevet 28. november 2009 hehe, hadde heller ikke gått opp på loftet. Er ikke så glad i mus jeg heller ) Men du har ikke noen snille venner eller noe som hjelper deg ned med den da? )
Anonym bruker Skrevet 28. november 2009 #5 Skrevet 28. november 2009 Rent teknisk så er du mye større en ei mus, og når du brøler ut for fulle mugger så regner jeg med at det blir tilsvarende for det å stå med øre limt inntill høytallerene på Metalica-konsert.. Face you´re fear and live you`re dream!!! Go get them thiny thiny things!!!
Anonym bruker Skrevet 28. november 2009 #6 Skrevet 28. november 2009 bra jeg ikke er alene sambo er ikke hjemme nå, kommer ikveld....men jeg å ungene har rydda å vaska litt å hadde så lyst til å pynte nå!! hehe, kanskje jeg skal sende opp ungene??
ellesant Skrevet 28. november 2009 #7 Skrevet 28. november 2009 Bra plan! "så litt til venstre for de store kassene med gammelt service, der skal det være en kasse med et ord som begynner på J på... Nei, ikke der, litt til høyre... andre høyre, vennen min..."
Anonym bruker Skrevet 28. november 2009 #9 Skrevet 28. november 2009 hehehehe!!!! I frustrasjon så hadde hi til slutt gått opp selv og hentet eskene.. God plan!!
Gjest Skrevet 28. november 2009 #10 Skrevet 28. november 2009 Ederkopper er myyyyye værre enn mus! *grøss*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå