Gå til innhold

er jeg rar???

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg vil så gjerne pynte til jul.....men så tør jeg ikke gå opp på mørkeloftet for å hente kassa med julepynt...pga...LIVREDD for å møte på ei mus eller to......:/

åh......herregud ja, jeg er rar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

men det er faktisk seriøst...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det må være lov å være redd for å møte mus! Men det er litt søtt da... :) Få noen til å hente kassa til deg du. :)

Gjest cunning stunts
Skrevet

Det er alvorlig, skrik om du vil ha hjelp, jeg er ikke redd for kryp og mørkeloft og vet at julepynt er langt over snittet vesentlig i disse dager. Nå skal jeg grave ut esken fra loftet her også.

Skrevet

hehe, hadde heller ikke gått opp på loftet. Er ikke så glad i mus jeg heller :o)

Men du har ikke noen snille venner eller noe som hjelper deg ned med den da? :o)

Skrevet

Rent teknisk så er du mye større en ei mus, og når du brøler ut for fulle mugger så regner jeg med at det blir tilsvarende for det å stå med øre limt inntill høytallerene på Metalica-konsert..

Face you´re fear and live you`re dream!!!

Go get them thiny thiny things!!!

Skrevet

bra jeg ikke er alene :)

sambo er ikke hjemme nå, kommer ikveld....men jeg å ungene har rydda å vaska litt å hadde så lyst til å pynte nå!!

hehe, kanskje jeg skal sende opp ungene??

Skrevet

Bra plan! :) "så litt til venstre for de store kassene med gammelt service, der skal det være en kasse med et ord som begynner på J på... Nei, ikke der, litt til høyre... andre høyre, vennen min..." :D

Skrevet

hehehehe!!!!

I frustrasjon så hadde hi til slutt gått opp selv og hentet eskene.. God plan!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...