Gå til innhold

Hva synes dere om dette?? (julegaver)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mini ble hentet istad av besteforeldrene.. Mimmi skal operere på mandag, og skal etter operasjon påfølgende 2 uker på rehabilitering.

Derfor fikk vi julegavene i dag, siden hun ikke kan kjøre på lang tid.

De sa at lille gjerne kunne åpne og kose seg med julegaven før jul dersom jeg ønsket det, for det blir jo så mye på selve julaften. Gaven er noe nintendogreier som han ønsker seg veldig, og de tenkte han kanskje kunne kose seg med det på lille julaften etc.

Hadde dere gitt julegave på forskudd?? Det blir helt klart alt for mye for ham på julaften.. Men, er det ikke litt skøy, denne ene dagen i året, og få masse pakker da?

Blir liksom ikke enig med meg selv..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde helt klart ventet. Som du sier så er det julaften bare den ene dagen.

Skrevet

Hva med å ta det juleaften morgen? Da blir det ikke så tungt å gå å vente på de andre pakkene heller =)

Skrevet

hadde nok også gitt det på morgenen. Her får han alltid åpne en pakke med noe vi vet er "tidsfordriv" på morgenen, sånn at dagen går litt fortere for han.

Men var poenget at bestemoren ville se når han fikk pakken?

Skrevet

Julaften morgen var en god ide!!! Da er det jo liksom jul, og det blir en koselig aktevitet (holdt på å skrive akeveitt) for søtpoteta gjennom dagen..

Det tror jeg jammen jeg skal gjøre da.

PS: Nei, var ikke meningen at mimmi skulle være der.. Men, de leverte bare gavene nå, så vet hun at det er i orden før alt annet inntrer. Pappa kan være noget distre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...