Anonym bruker Skrevet 28. november 2009 #1 Skrevet 28. november 2009 Er det noen av dere gravide jenter som spiller wii er dette farlig for babyen i magen , tanke på går på bølger osv i forhold til sender, Skal kjøpe dette å bruke som trenings program???
Anonym bruker Skrevet 28. november 2009 #2 Skrevet 28. november 2009 Du må være grei å IKKE bli hysterisk snuppa... Hva da med mobiler - trådløse nettverk osv??? JEEEEES ASS
Anonym bruker Skrevet 28. november 2009 #3 Skrevet 28. november 2009 Veit det så føler meg litt små teitt kan du si, mista før så er litt hysterisk, men takk for at svarte. Skal prøve å ikke være så hysterisk
Anonym bruker Skrevet 28. november 2009 #4 Skrevet 28. november 2009 Jeg har ikke peiling... Bare ville si at jeg hadde også sånne tanker mens jeg gikk gravid. Jobbet på lager, og var vant til å gå med mobilen i ei magetaske, og høre på musikk. Men etter at jeg ble gravid så turte jeg ikke pga av stråling....
Anonym bruker Skrevet 28. november 2009 #5 Skrevet 28. november 2009 Haha. LITT hysterisk? Dagens understatement;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå