Anonym bruker Skrevet 28. november 2009 #1 Skrevet 28. november 2009 Jeg vil kjøpe en pose til vognen som er god og varm om vinteren, men tenker at det er vel mest gunstig om jeg kjøper en pose som kan brukes om sommeren og? Men er den tykk nok for vinteren da?
Anonym bruker Skrevet 28. november 2009 #3 Skrevet 28. november 2009 vi kjøpte en dunpose, og bruker den hele året. varm og god om vinteren. Om sommeren brukte vi den ikke så mye, siden det var veldig varmt. Pakket bare ned en liten dyne i stellebagen. På høsten og sure dagen brukte vi den, men kunne ikke ha så mye klær under (inneklær + tynn lue)
Anonym bruker Skrevet 28. november 2009 #4 Skrevet 28. november 2009 Du trenger da ikke pose på sommeren. Da er det mer enn nok med ett tynt teppe. Ikke kvel ungen din.
Anonym bruker Skrevet 28. november 2009 #5 Skrevet 28. november 2009 Ok Takk for svar. Men vil en helårspose være for tynn for vinteren? Selvom den er beregnet på hele året? Jeg ser for meg at en pose som kan brukes om sommeren, vil være for tynn for vinteren... Er jo litt prisforskjell på en helårspose og vinterpose.. HI
Anonym bruker Skrevet 28. november 2009 #6 Skrevet 28. november 2009 Jeg kunn brukt helårspose på de kaldeste vinterdagene (kommer litt an på hvor du bor). Du kan jo legge inni litt ulltepper og liknende, så går det sikkert greit. Og kle på ungen. Selv har jeg vinterpose og den er bare en plage for ungen blir alt for varm selv om den er nesten uten klær oppi. Men det er ikke så veldig kaldt her.
Anonym bruker Skrevet 28. november 2009 #7 Skrevet 28. november 2009 Men om sommeren bruker vi bare et tynt teppe. NN 1600
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå