Gå til innhold

Dere som liker alkhol da..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva liker dere?

Personlig liker jeg øl, men ikke norsk øl.

Er glad i søte viner og søte blanquetter.

Noen likører, martini bianco.

Sterkt alkohol har jeg fått avsmak på etter ungdomsåra. Drikker heller mer "feminine" drinker hvor spritsmaken er betraktlig dempet ala cosmopolitan.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Liker ikke søte drinker. Det blir kvalmende. Tokyo Icetea er godt, syrlig.

Italienske rødviner er ellers favoritt.

Og øl. Carlsberg, eller Hansa blå fatøl.

Skrevet

Jeg liker vin, særlig rødvin.

Liker forsåvidt drinker, men drikker denslags svært sjelden. Blir mest et glass pappvin etter at ungene er i seng.

Liker øl, men drikker like gjerne alkoholfritt øl. Alkoholfri vin smaker ikke godt.

Skrevet

VELDIG glad i rødvin, så det drikker jeg som regel både til hjemmekos og på fest. Ute på byen drikker jeg øl eller tar meg en drink (borboun og cola). Liker sprit men sjeldent jeg drikker det nå.. En drink i ny og ne..

Skrevet

LIker mørkt øl. Aller helst bokkøl, og juleøl. (hehe, for en dårlig tid å være gravid på:) ) og rødvin.

Synes wisky er godt, særlig singlemalt.

Skrevet

Drikker for det meste kaffe-baileys og granateple-cider.

Øl går det også i. Men er spent på om jeg liker det etter dette sv.skapet, da jeg hater den lukta nå:P

Skrevet

Lyst øl, fyldige rødviner, sherry, portviner, cava gjerne rosè, rosè viner, noen hvite viner men er skikkelige kresne på dem, Cognac, Whisky.

Jeg er ikke spesielt glad i blank sprit og drinker. Men alt med måte. :)

Skrevet

Strawberry daiquiri, kaffe og baileys og tysk hvitvin.

Skrevet

Jeg liker godt rød-og hvitvin

kaffe med baileys (eller lignende, er en flaske med en elefant på, den er like god)

litt syrlige drinker

strawberry daquari

Skrevet

Dahls.. beste ølen..(og nei, jeg er ikke trønder)

Mohitos, Appletini og Cosmopolitan

Rødvin

Skrevet

Jeg er skikkelig rødvins elsker!! Drikker bare rødvin av all alkohol ;))

Skrevet

Veldig glad i vin, men den må være god, drikker ikke dårlige viner.

Kan gjerne drikke drinker, men ikke sånne med kunstige likører, de smaker såpe... (Baccardi razz, div eple vodkaer osv er også helt forjævlig.)

Drinker med sitron skal lages med sitron, ikke sourmix, da kan det være det samme. Redbull og Battery osv er sidestilt med oppvaskvann:) Irish coffe er kjempegodt, men da skal den lages ordentlig. Ikke noe hvitt sukker, candisstang og spraykrem...

Mye godt brennevin, helst brunt. Hæler ikke hvit tequila!

Som dere skjønner så er jeg kresen, og syns faktisk det er bedre å stå over enn å drikke noe som smaker dritt.

Skrevet

Amarula det! :D Mye bedre enn baylies syns jeg.

Skrevet

Carlsberg, Strawberry Daiquiri, White Russian, Cuba Libre, eller mojjito =)

Skrevet

Smirnoff ice, hvit vin (søte), strawberry daiquri, sprit, øl, cognac+++

Liker ikke juletresprit, gammel dansk, minto

Skrevet

Rødvin, hvitvin, øl (Ringnes) og bayleys (og kaffe). Men drinker med sprit i er det nok mange år siden jeg hadde i meg, det blir som regel for søtt.

Skrevet

Liker ikke øl, men kan godt drikke vin. Foretrekker en tørr hvitvin, men også rød og rosè går ned ved de rette anledninger.

Liker ellers typiske jentedrikker, det går i søtt og syrlig. Favorittsprit er lys rom. Elsker strawberry daiquiri.

Skrevet

Er glad i god rødvin, gjerne en fyldig en som passer sammen med en god biff;) Ellers så er jeg en stor fan av Strawberry Daiquiri, verdens beste drink;) Liker ikke hjemmalaga drinker som vodka og sitronbrus, fysj...Mulig at det er pga at jeg er skikkelig dårlig til og blande..

Ellers så er det herlig med en kald øl i sommervarmen. Syns at alkohol er til og kose seg med, har egentlig ikke noe stort behov for og bli full.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...