Gå til innhold

Pst! Det er ikke lenger en hemmelighet..

Anbefalte innlegg

Skrevet

.. hvor mange som leser på bam. Tallet overrasket meg. 10.000 titter innom her, men som vi vet er det bare noen av oss som skriver.

Bra med aktivitet i det siste, håper det kan lokke flere til å logge på og skrive selv.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veit ikkje kor du fann tala men om det er "aktivitet nå"-firkanten så er den felles med bim og dib, så eg vil tru vi her inne berre har ein brøkdel av aktiviteten. Men det er som du seier ganske bra no om dagen :o)

Skrevet

Oi det var jo endel trafikk, bare se nå så er det jo 469 pålogget og hele 5819 stk som bare er inne å titter... det sier jo litt.

Skrevet

Trodde du skulle skrive at du hadde baby i magen jeg.. :o) Men så feil kan man ta.

Skrevet

"..Når det gjelder hvor mange som er aktive kan jeg si at vi har ca 42 000 unike brukere på BIM hver uke, dette er da både registrerte og ikke registrerte brukere, på DIB har vi ca 28000 og BAM har vi ca 10000.

webmaster Janne"

Dette er klippet ut fra ris og ros.

Skrevet

Hehe, ja, jeg visst at det kunne misforstås. Er ferdig med babytilværelsen for godt, er bare kjedelige grunner for at magen kan begynne å vokse igjen.

Skrevet

haha Hottentott. det trodde jeg også hun skulle skrive.... :P

Skrevet

Oj, ja det er mykje. Synest vi har hatt bra aktivitet her i det siste eg då. Kanskje ikkje kjempebra med tanke på at 10000 er innom, men bra likevel :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...