Anonym bruker Skrevet 28. november 2009 #1 Skrevet 28. november 2009 Her i huset er jeg (dama) syk med feber og snørr og sofaen som fast tilholdssted. Det har nok en gang ført til at mannen er drit sur fordi jeg ikke bidrar med noe praktisk, som å legge unger eller dra på butikken. Hvordan er det med andre? Innbiller meg dessverre at jeg deler skjebne med mange.
Anonym bruker Skrevet 28. november 2009 #2 Skrevet 28. november 2009 Jepp, vi deler skjebne. Merklig nok så er mannen min aldri hjemme når jeg er syk, da er han som regel på et annet kontinent så han tror ikke at kvinner kan bli syke. Har vært syk en gang hvor vi faktisk var i samme land, da prøvde han å dulle, men det er jo ikke så enkelt da når man ikke klarer å finne noe uten at andre står å peker på det. Jeg ble lynforbanna og kasta han ut, hvem gidder vel å høre på hvor ulogisk alt er organisert når man er syk.. Etter det så har jeg sluttet å dulle når han er syk, klar deg sjøl og delta er en klar beskjed her.. GOD BEDRING TIL DEG!!! *sender et tupp i ræva til mannen til HI*
Anonym bruker Skrevet 28. november 2009 #3 Skrevet 28. november 2009 Ja slik er det dessverre her også... Jeg lå med svineinfluensa og han gadd ikke å gjøre en dritt. Som vanlig. Men når han er syk - da må jeg stille opp for stakkaren!
Anonym bruker Skrevet 28. november 2009 #4 Skrevet 28. november 2009 Må og må.... Som man reder ligger man.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå