Gå til innhold

hva er det med dere

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her må virkelig slite med å stole på mannen sin.. Se den tråden med "gi sex til mannen din før han reiser på julebord" og masse andre tråder.

Sliter dere virkelig så mye i forholdet. Hvor har det blitt av respekten og det med at man må kunne stole på partneren sin..

Søkke, er jævlig glad for at jeg ikke er så trangsynt som visse andre og slipper å sitte å være redd hver kveld eller noe.

Min mann skal på julebord i kveld, å jeg får ikke være med, men han ville gjerne ha med meg, så jeg kommer etter når de har spist maten sin. Og jeg har null problem med å sende han avgårde alene, men nå har vi barnefri begge to så han ville gjerne at jeg å skulle få bli me ut.

Tror noen her inne bør tenke seg om en tur til når det kommer til forholdet til mannen deres.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er faktis enig.. Ganske mange som ikke stoler på mannen sin her.

I tillegg så får man jo tredd nedover ørene at man er dum, naiv og at mannen er utro om man faktisk stoler på han.

Tror det er mange forumtroll eller bitre ekser som sitter å lirer uta seg masse utroskapstull..

Skrevet

Det er så ille.

Det er vel mange her som faktisk stoler på mannen sin helt til de kommer inn på forumet her å leser.

Skrevet

helt enig.. man må stole på partneren sin jo, ellers blir man jo helt gal :P

Min mann jobber i barnehage å går på julebord med bare damer. Å i år skal de enda til i stamp først ol. Store greier. Skal jeg liskom ikke stole på han? kjenner mange av damene der borte å de er kjempe trivelige. håper han får en kjempe fin kveld! :)

Skrevet

Ja, alt kommer til at man bare må kunne stole på partneren sin.

Jeg kjenenr jeg får litt vondt av de som ikke klarer dette. De må ha det sinnsykt vondt inni seg. Tror flesteparten her skulle ha hatt seg en time eller to i terapi.

Skrevet

OMG, er du dum? Selvsagt er han utro.. Pass deg, og husk å knull han hardt før du slipper han ut døren! Kanskje han ikke er utro da..

:P Sorry, måtte bare.. :)

Skrevet

Min kjære har overnatta en del hos bestevenninna si når han har vært på jobb i nærheten der hun bor (bor i en annen by.) Bare han og hun. Kunne laga leven og satt foten ned og oppført meg som en drittunge, men er voksen jeg. Hvis ikke mannen min vil være med meg, så respekterer jeg han såpass at jeg forventer han sier ifra på en voksen måte. Ikke lurer seg rundt med andre.

Å stole på noen er et valg man tar. Og det er en god følelse å bli stolt på!!

Gjest Sauen har 2 jenter =)
Skrevet

Enig. Jeg skal ærlig innrømme at jeg sliter litt med sjalusitanker, men jeg nekter å vise det for mannen, og sender han ut døra med et smil. Han fortjener å få kose seg uten meg innimellom, og mine dumme tanker skal ikke hindre ham i det.

Skrevet

Hvorfor er det alltid de mennene med vanvittig frie tøyler hjemme som er utro?

Skrevet

Haha, det er der du tar feil 17.46

Heller tvert imot;)

Skrevet

Nope,jeg er singel, jeg elsker opptatte menn. Elsker når kjerringene sender de kosemld, og jeg og mannen sitter å flirer av den teite mld,mens jeg koser meg med mannen hennes. Det gir meg kick. Kjerringene sitter hjemme og tror mannen er snill som et lam. Hehe.

Skrevet

Ja, for det er det du opplever som er det vanlige...

Hva min mann gjør når han er ute er det helt umulig for meg å kontrollere. jeg velger å stole på han, og skulle det vise seg at jeg tar feil, så har jeg i allefall ikke vært hjemme med nervene utenpå i mellomtiden.

Av alle de utro menn jeg kjenner, og det er faktisk en del, så sitter det en høne hjemme og biter negler. Jeg tror faktisk det har med selvtillit å gjøre.

En kvinne som har tro på seg selv, og kanskje til og med et liv selv trenger ikke å være sjalu ;)

Skrevet

Gifte menn som er utro, de finner du på ALLE utesteder.

Skrevet

Om man hele tiden mistenker mannen, sjekker mobil,mail og data, lukter på boxeren og skjortene og skjeller han ut bare han kommer 5 min for sent, så er det ikke rart at mannen faktisk er utro tilslutt.. Han blir jo behandlet som om han var det fra før.. Tror det skader mer i lengden å være sjalu og mistenksom enn å ikke være det..

Skrevet

Er ikke lenge siden jeg ble med en gift mann hjem, i deres seng. Kona og ungene var hos foreldrene hennes... spennende og så forbudt:))

Skrevet

Om man sjekker mail, msn, facebook o.l er en ting, å skjelle han ut etter fem min, det er noe helt annet.

Skrevet

Så man stoler på mannen om man må sjekke mail, msn og facebook?

Jeg har passordene til min manns facebook, msn osv men sjekker ikke ting for det.. Samme med han.. Vi stoler på hverandre.

Skrevet

Med tanke på hvor mange damer her inne som sier de har vært utro så er det vel ikke så rart at de er redd gubben skal være det.

På seg selv kjenner man andre.

Jeg kan ikke være sammen med en jeg ikke stoler på så da tenker jeg at jeg heller får få den i fleisen om han er utro. Og da fyker han ut døra det vet han.

Utroskap blir ikke tilgitt (og jeg har vært i den sitvasjonen med en ex så jeg vet hvordan jeg reagerer til en viss grad), jeg ga klar beskjed om dette fra dag en.

Utroskap og/eller vold (psykisk eller fysisk ) og det er bare å finne døra.

Kan jeg ikke stole på mannen min så kan an ikke være mannen min.

Skrevet

Her er det om å gjøre å VELGE å stole på.

Og det har nøye sammenheng med ens egen selvitllit. Lite med mannen å gjøre. En velger selv hvem en vil stole på. En kan aldri vite hva andre gjør og velger, kun hva en selv velger:)

En kan roe sin uro ved ulike "tiltak", som å "tømme" mannen før han går ut. Da kan en kanskje føle en liten trygghet i at han ikke går ut sprengkåt. Men det er ingen garanti. Og igjen har dette med ens egen følelse å gjøre, ikke egentlig hva mannen gjør. Det er en overfaldisk trygghetsfølelse, og det skal ikke mye til for å velte den. Når tiden går og mannen er ute, så vil det nok være tanker rundt hva han gjør. Og så har en da trøsten i at "jaja, jeg "tømte" han jo før han gikk". Noe som kan roe tankene litt;)

Jeg har vært i et forhold med sykelig sjalusi, og så at han faktisk kontrollerte meg for å stagge sin egen uro og fantasi. Jeg gjorde aldri noe som skulle tilsi at han skulle være sjalu, men han var usikker på seg selv, og det gikk ut over meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...