Gå til innhold

Jippi det blir en JENTE !

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg satt og ventet spent på den dagen jeg skal til ultralyd den 10 des, rett og slett jeg telte ned dager. Jeg var litt beskymret for at alt er bra med babyen, dermed valgte jeg å ta privat ultralyd igår på Majourstua klinikken, fikk vite at alt er bra med babyen og jeg skal få en JENTE. Hurra er så glad. Glemte å skrive at jeg er i uke 18.

Jeg lurer på om hvor sikker resultat fra ultralyd i uke 18 pleier å være? Jeg har lyst til å kjøpe noe til babyen, dermed vil jeg være sikker. Er det noen som har fått fått vite noe annet på neste ultralyd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer! Det pleier å være riktig,men jeg kjenner faktisk 3 stykker hvor UL bommet. For min del stemte det 1.gangen (gutt). Magefølelsen sier at det blir riktig denne gangen og (de trodde det var ei jente) :-)

Jeg tør ikke kjøpe noe rosa allikevel,he,he...

Det finnes så mange nøytrale farger..grønt,gult,hvitt... :-)

Håper du får det du ønsker deg sweety... :-) :-)

Skrevet

Tror det skal være ganske så sikkert, MEN de kan ta feil :) Jeg venter og ei jente, og jeg vil si man tydlig så det på ultralyd (jeg var på ul i uke 20), så er ganske sikker på det. Pluss at dette svangerskapet er så ulikt det forrige, da fikk jeg gutt. Er fortsatt ikke 100% sikker ;)

Om du ikke tar helt av i handlinga, så gjør det vel ingenting om du kjøper en rosa ting eller 2, skullde det vise seg at du får en gutt, har du jo noe du kan gi i gave til noen andre senere.

Har ikkje kjøpt noe til babyen enda, men har vært å sett på mye fint :)

Skrevet

Jeg har ikke kjøpt noe, Venter til januar eller februar salg tror jeg siden det er så mange ting som må kjøpes. Men jeg gleder meg virkelig til det, gjøre baby shopping og ordne rommet til babyen. Men jeg venter med alt dette til januar eller februar. Men jeg pleier å titte i butikkene. Gratulere med jente "DK+en i magen".

Skrevet

Er visst lettere å se om det er gutt... så de som får vite det, er ganske så sikkert tror jeg at jeg hørte... Denne lille tingen kan fort gjemme seg, å man tror det fort kan bli jente... er jo selvfølgelig forskjell på legene/jordmødrene å da, hvor peil de har, å hvor sikre de sier de er...

Skrevet

Har en venninne som fik vite at hun ventet gutt ca 1 uke før termin....

Og hun fikk en jente...

De sier jente på meg og, men jeg er fortsatt i tvil....

Har 2 jenter & 1 gutt fra før...

Skrevet

Det blir spennende å se på min vanlig ultralyd om to uker på riksen, hva de sier. Jeg tror at det stemmer sikkert da hvis de sier også at jeg at det blir jente.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...