lykkelig mamma til to ♥ Skrevet 28. november 2009 #1 Skrevet 28. november 2009 Da mener jeg med julegardiner, juleduker, nisser o.l. Skal ta opp adventsstaken og stjerna i dag, og har egentlig litt lyst å ta opp resten også. Synes det er så koslig. Men er det litt for tidlig? Husker mamma pleide aldri å ta opp noe (utenom adventsstake og stjerne) før 23. des...
Gjest Skrevet 28. november 2009 #2 Skrevet 28. november 2009 Jeg pynter til advent med stjerne og 7-arminger 1. søn i advent (ev.1. des om det kommer først). Også henger jeg opp julegardinene og setter frem litt småtterier ca en uke før jul (gjerne helgen før). Også tar vi inn juletreet og pynter hele huset med nisser, duker og hele sulamitten på lille julaften.
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 28. november 2009 #3 Skrevet 28. november 2009 Jeg tar frem adventstaken i morgen og julestjernen... Ellers blir det andre å vente litt til... Vi er ikke helt ferdig med å pakke ut av flyttekaoset vårt enda (flytta for 4 uker siden, men 2 av ukene var vi i syden) Føler jeg må få unna en del rot før jeg gidder å finne frem julepynten. I fjor pynta jeg hele huset til jul (gardiner, duker, nisser og lys) i begynnelsen av des. og da var jeg såååååå dritt lei av jula at jeg pakka vekk alt 1.nyttårsdag=))) Så det kommer jeg ikke til å gjøre igjen=))))
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 28. november 2009 #4 Skrevet 28. november 2009 Adventstaker og stjerne skal opp idag.. Julepynt setter jeg frem uka før jul tenker jeg.. Er ikke så innmari gla i sånt så..
sologsommer Skrevet 28. november 2009 #5 Skrevet 28. november 2009 Jeg pynter alt i dag. ute og inne. Jeg er i julestemning i desember og ikke i januar :-) -og så er jeg dansk.......
bondeknøl Skrevet 28. november 2009 #7 Skrevet 28. november 2009 bare julegardiner og stjerne osv nå til første advent! og resten lille julaften, hvertfall juletreet... koselig å våkne til nypynte tre på julaften a
litakine og Theodor Skrevet 28. november 2009 #8 Skrevet 28. november 2009 blir vel å henge opp gardiner og pynte litt på mandag jeg - føler det er teit å legge så mye styr i julepynta hvis det bare skal være oppe en uke... Men jeg er ikke sånn ekstem Nissepynter altså - julestjerner (blomster) og svibler kom i hus igår forresten
2SmåTroll Skrevet 28. november 2009 #9 Skrevet 28. november 2009 jeg pyntner kjøkkenet nå, med stjerne, julegardiner og juleduk. Kan nok hende det dukker opp noen nisser og Resten blir nok tatt 22 des.
~mamma~ Skrevet 28. november 2009 #10 Skrevet 28. november 2009 Har en lyskule som skal henges i vinduet. Den henger jeg vel opp snart. I år blir det ingen adventsstaker, for minstemann er så klåfingra at alt må henge høyt! Resten av julepynten kommer fram helga før jul eller når juleferien starter 22./23.des.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå