Gå til innhold

Hva skal dere spise i kveld?

♥En prins og ei prinsesse♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kommer ikke på noe annet enn at jeg veeeet at det blir smågodt:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal på julebord idag. Skal maule i meg pinnekjøtt ;)

Skrevet

Skal ut og spise sammen med min kjære idag =)

Før vi skal på kino =)

Skrevet

Hørte rykter om at det ble gryterett. Skal på besøk, så da ble det rask og grei mat som store og små liker.

Skrevet

her blir det enchiladas, er litt usikker på hvordan det skrives :P

men det er utrolig godt :D

Skrevet

Vi var på julebord i går og jeg vil ha noe junkete:) Hjemmelaga guacomole, salsa og tortilla lefser stekt i tørr stekepanne med ruccola og chedderost (qusedilla?). Deler de opp i snipper og dypper de:)

Skrevet

Vi skal grille lammekoteletter og ha bakte poteter og brokkoli til :)

Skrevet

Yammi! det fikk jeg lyst på, så det blir det nok her og:)

Skrevet

Får ei venninne og datteren hennes på overnetting, så vi skal spise taco.. Masse, masse TACO:-D

Skrevet

Her blir det biff til gubben og jeg skal ha kyllingfilet med bakt potet :-)

Skrevet

Her blir det svinindrefilet med pommefrites, blomkål og brokkoli blanding, salat og rødvinsaus ;)

Nam nam, gleder meg.

Til dessert seinere ikveld blir det film *engler og demoner* og masse godis som vi skal grafse i oss :)

Skrevet

svigermor har lasset masse kjøtt over på oss, så må bruke noe av det.

Derfor blir det hjemmelagede kjøttboller med masse hvitløk i tomatsaus, tzatziki, noe grønt og tortillalefser kanskje.,

Skrevet

Vi skal også ha svineindrefilet. Den skal fylles og surres og serveres med råstekte poteter og stekte gr.saker. Vet ikke hvilken saus enda.

Skrevet

Svigers kommer på besøk og jeg var på julebord i går ( ergo så ble det ingen fredagspizza her), så vi skal lage to store pizza. :-D

Skrevet

Gubben og største ungen skal ha taco, det tåler ikke jeg så jeg skal ha RIBBE!!!! Klarte ikke å la den ligge i fred i fryseren he he

Skrevet

Rett i koppen potet... nam nam nam....

skikkelig kjedelig egentlig, men er på jobb. Gleder meg til neste Lørdag for da blir det pinnekjøtt.

Skrevet

Var på kiwi i stad så da blir det: fredagstilbudet som var svinekjøtt som jeg har skjært opp i tynne strimler og helt over oyster og vårløk saus som det skal ligge i til i kveld og når jeg steker det skal jeg helle over enda litt til med wokede grønnsaker og jasminris, og jaaaaaa vet dere hva: tenkte jeg skulle bryyyte meg på et glass med hvitvin til he he nam nam:-)

Skrevet

fløtegratinerte poteter, hjemmelagede burgere og salat. Til dessert har jeg laget is med krokan og hvit sjokolade, og hvis det fortsatt er noe plass igjen så har jeg laget en himmelsk sitronkake som nettopp kom ut av ovnen.

Skrevet

Chips, reker, tzatziki og chilidressing... NAM NAM NAM det er godt :-)

Skrevet

her blir det taco:) å noe snop om jeg orker

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...