mini Skrevet 28. november 2009 #1 Skrevet 28. november 2009 Hei, Har vært på ferie i to uker og lot vognen stå i en garasje i bhg. Det var ikke lurt......... Fått fuktskader/mugg på kalesjen og litt inni. Ikke spes pent og liker ikke at lille snupp skal sove inni der. Kan noen gi meg et tips til hvordanjeg kan få dette bort?? Noe middel jeg kan ta på f.ex? Har selvf prøvd å vaske godt, men kommer tilbake med en gang.... Blir veldig glad for svar!
Dronningen! Skrevet 28. november 2009 #2 Skrevet 28. november 2009 I matvarebutikken har de en type vaskemiddel som heter nylonvask, prøv den!
mini Skrevet 28. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 28. november 2009 Tusen takk for raskt svar! Da setter jeg opp nylonvask på den akk så lange handlelisten! Tenkte å sende mannen i butikken;O)
Dronningen! Skrevet 28. november 2009 #4 Skrevet 28. november 2009 Om det ikke virker så drar dere til en båtbutikk hvor de selger noe som heter ShipShape. Dette er et middel til vask av båtkalesjer og tar alt som heter mugg.....
mini Skrevet 28. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 28. november 2009 Supert! Det er tydeligvis Dronningen jeg skal spørre;O) Takk igjen!
Dronningen! Skrevet 28. november 2009 #6 Skrevet 28. november 2009 Ja du skal bare visst hvor mye teit kunnskap jeg har i Dronninghodet mitt:o) Håper det virker...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå