Anonym bruker Skrevet 28. november 2009 #1 Skrevet 28. november 2009 Barnet mitt på 5,5 år og med astma våknet i dag med 39,3 i feber, vondt i hode og smerter i øynene. Kan det da være svineinfluensa? Skal egentlig ta vaksinen alle mann på tirsdag så det passer seg vel sånn.. Hvis det er svineinfluensa må jeg holde de andre barna hjemme fra barnehagen også?
Anonym bruker Skrevet 28. november 2009 #2 Skrevet 28. november 2009 Ja, det KAN være det. Jeg hadde samme symptomer på onsdag og torsdag, men det var IKKE ribbesnue... Og nei, du må ikke holde alle hjemme selvom en er syk.
Anonym bruker Skrevet 28. november 2009 #3 Skrevet 28. november 2009 Phuu, var redd jeg måtte ha alle hjemme. Det kan være mye annet også selvfølgelig.. Skal til lege utpå dagen , men bare kjente panikken velte opp.. Høres hysterisk ut, men han har vært mye syk og pleier faktisk å løpe rundt med så høy feber, nå er han helt slått ut..
Anonym bruker Skrevet 28. november 2009 #4 Skrevet 28. november 2009 Ja, det kan være veldig mye annet. Datteren min har hatt feber og vond hals, det var halsbetennelse. Sønnen min var noget skrall igår, men det er bare forkjølelse. Men nå tror jo alle at det er svineinfluensa så fort noen hoster, så du er ikke den eneste som er hysterisk. Lege idag? På en lørdag? Husk nå hvertfall å si fra at du mistenker svineinfluensa da, så slipper dere å smitte andre dersomattehivssomatte. God bedring!
Anonym bruker Skrevet 28. november 2009 #5 Skrevet 28. november 2009 Forklarte symptomene til legesekretæren og fikk beksjed om å komme inn.. Han har drittvondt i øynene og i hode, samt at han er litt stiv i nakken.. Et eller annet er det iallefall. Pleier heller ikke å løpe til legen så fort de hoster, men ble skremt nå ja.. Han har ikke vondt i halsen, ikke rennede nese engang og hoste har han jo gjort leeeeenge.. Skjønner ikke hvorfor alle foreldre ikke fikk inførende gk i sykdom når man ble gravid. slik at vi selv kunne stille diagnose på barna og slippe dette mellomleddet for å reise på apoteket å få dem friske..
Anonym bruker Skrevet 28. november 2009 #6 Skrevet 28. november 2009 Nei, du sier noe... skulle fulgt med et grunnkurs. Lykke til, og god bedring.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå