Anonym bruker Skrevet 28. november 2009 #1 Skrevet 28. november 2009 Dere som aldri har vært sammen med bf, hva sa han når du fortalte at du var gravid? Ville han stille opp? Og hva gjør han nå?
Anonym bruker Skrevet 28. november 2009 #2 Skrevet 28. november 2009 Han sa at han ikke ville bli far og ikke kom til å stille opp. Det "løftet" har han holdt
Anonym bruker Skrevet 28. november 2009 #3 Skrevet 28. november 2009 Faren til førstemann har bare vært posetiv og har hatt barnet jevnlig siden han ble født, barnet er nå snrat 5 år. Faren til minstemann har sett gutten 1 gang og det var da babyen var 8 mndr. Han bor et stykke unna og vil ikke ha noe kontakt med barnet hvis ikke vi foreldrene ble sammen og giftet oss. Så det er hans valg. Idiotisk mannfolk
Anonym bruker Skrevet 28. november 2009 #4 Skrevet 28. november 2009 Jeg fikk samme reaksjon som BF til anonym 12:35. Han har også holdt "løftet" sitt. At han er ærlig, det skal han ha......
Anonym bruker Skrevet 28. november 2009 #5 Skrevet 28. november 2009 Han ville først at jeg sko ta abort, men når han forsto at eg kom til å beholde så sa han at han ville stille opp. Mot slutten av svg.skapet ble han sammen med en jente som ikke aksepterte athan skulle ha noe med sønnen vår å gjøre, hun mente at sønnen vår kunne heller kontakte bf når han selv ville ha kontakt! ja hun vart helt sprø! Etter mye krangling og drittslenging fra bf og dama, så sa jeg at det var like greit at han ikke var invorlvert i lillemann sitt liv, sånn som de holdt på. Og sendte deretter melding til bf sin mor om de fortsatt ville komme på sykehuset å helse på lillemann når den tiden kommer og være der for han selv om bf ikke skulle det (har møtt foreldrene og søskene hans noen ganger, og mener at de som besteforeldre må få valget, for selv om bf ikke vil så trenger det ikke nødvendigvis å si at de ikke vil). Og det ville de! Noen måneder etter at lillemann ble født, og bf "våknet", dumpet han denne damen og har vært der for sønnen vår! Selvfølgelig har det ikke vær en dans på roser hele tiden, men han gjør en god innsats
Anonym bruker Skrevet 28. november 2009 #6 Skrevet 28. november 2009 Måtte bare kommentere innlegget til anonym 22.16. Er imponert over hvordan du taklet situasjonen, at du faktisk lot besteforeldrene slippe til selv om barnefaren ikke forsto "sitt eget beste" på den tiden. Synes du har gjort det beste for sønnen deres istedet for å tenke på egne sårede følelser. Helt sikkert måten du taklet situasjonen på den gangen som gjør at barnefar nå stiller opp og er der også. Heldig liten gutt som har deg som mamma. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå