Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har dere råd og erfaringer mht brystpumpe? er det like greitt å kjøpe elektrisk med en gang? og hvilket erke? hva med flasker? tror jeg ar hørt at noen flasker inneholder farlige stoffer??? tusen takk for hjelp!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror jeg hadde ventet litt, siden det ikke er gitt at barnet tar flaske. Skal jo også helst vente noen uker til sugeteknikken sitter før en introduserer de små for flaske slik at sugeteknikken til brystet sitter ordentlig.

Vet hvertfall at de har flasker uten Bispenol (eller noe sånt) på Babyshop, men husker ikke hva merket heter i farten.

• 3 uker senere...
Skrevet

Avent flasker er veldig gode. De har gode smokker som ikke ødelegger sugeteknikken til brystene og de er bra for kolikkbarn. Fås kjøpt på babyplaneten og apotek. De er uten dette såkalte farlige stoffet, Bpa.

Mht brystpumper syns jeg apotekets Medela Swing. Den er elektrisk og veldig liten og praktisk. Har stimuleringsfunksjon som gjør selve pumpingen lettere.

Skrevet

Jeg har tidligere anbefalt avent sin el. brystpumpe, men etter dårlig kundeservice fra avent, og med tanke på at jeg aldri har lest noe dårlig om medela så ville jeg gått for den. Hjelper ikke med en god brystpumpe hvis det skjer noe galt og avent ikke VIL skaffe de nødvendige delene! Jeg ville gått for elektrisk, og brystpumpe var uunværlig i hele ammeperioden selv om jeg fullammet hele tiden!

• 3 måneder senere...
Skrevet

vi brukte nesten ikke pumpe, så en manuell var nok her. men det er jo individuelt... ville ventet til jeg så om behovet var der, tror jeg. koster jo litt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...