<3 lilletroll <3 Skrevet 28. november 2009 #1 Skrevet 28. november 2009 Vi sliter.....klarer ikke helt å finne noen navn vi syns passer er lita tulle. Det er jo en stor avgjørelse, og vil gjerne også ha navn som funker på engelsk og på norsk. Noen forslag? :-)
NostraStoria Skrevet 28. november 2009 #2 Skrevet 28. november 2009 Syns det er så mange fine jentenavn! Thea Sara(h) Sofie
rachelmor Skrevet 28. november 2009 #3 Skrevet 28. november 2009 vi skulle kalle babyen i magen thea om det ble jente, men det blir en liten prins og har ei som heter tuva fra før.. liker godt enkle men korte fine navn lykke til på navn letinga..
♥♥Tutta♥♥ Skrevet 28. november 2009 #4 Skrevet 28. november 2009 Kusinen min heter Tessa. Jeg synes det er kjempefint, selv om de fleste ser på det som ett kallenavn.
Turbomamma<3<3<3 Skrevet 28. november 2009 #5 Skrevet 28. november 2009 - Christina! - Hannah - Sarah - Nathalie - Charlotte - Maria - Cornelia - Constanse - Caroline
Magstar Skrevet 28. november 2009 #6 Skrevet 28. november 2009 Her er noen litt annerledes navn: Catina Marika Evilda Antonia Elina Annine Amine Daniela Tror jeg er litt svensk inspirert; ) nesten alle navn jeg har tenkt på ender med a.
MammanTilEmma❤ Skrevet 28. november 2009 #7 Skrevet 28. november 2009 Amalie Emilie Emelie Alexandra Har selv ei jente som heter Emma:)
Juuuunibaby <3 Skrevet 28. november 2009 #8 Skrevet 28. november 2009 Hadde mini'en i magen vært jente skulle han hete Tora Men det er en gutt så får ikke brukt det navnet...
AOerfødt<3 Skrevet 28. november 2009 #9 Skrevet 28. november 2009 jeg gikk en god stund og trodde jeg skulle få en jente.. men det blir nok en liten gutt ja.. så jeg gir gjerne fra meg mine jentenavn.. for jeg skal ikke ha flere barn enn denne uansett ;P Mannen min er australsk så vi hadde bare konsa på internasjonale navn Ella Mia Mina Milla Keyra Natalie Josephine håper du liker noen av disse:)
<3 lilletroll <3 Skrevet 28. november 2009 Forfatter #10 Skrevet 28. november 2009 Tusen takk for mange fine tips! :-) Noen av de navnene har vi allerede på bordet, men det er vanskelig å bestemme seg. Trur kanskje bare vi må vente å se hva det er slags liten frøken. Nei, nå er det kveld i huset. Natt natt alle sammen :-)
2tettebabyer Skrevet 29. november 2009 #11 Skrevet 29. november 2009 Natalie Nora Eline Susann Rebecca tuva thea olianna olea ++++++
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå