Anonym bruker Skrevet 28. november 2009 #1 Skrevet 28. november 2009 Jeg bæsjer gjennomsnittlig 1-2 ganger til dagen.
Anonym bruker Skrevet 28. november 2009 #2 Skrevet 28. november 2009 Hver dag, ihvertfall 1 gang pr. dag.
Anonym bruker Skrevet 28. november 2009 #3 Skrevet 28. november 2009 Vanligvis 3-4 ganger pr dag. Både jeg og søsteren er sånn. Nå som jeg er gravid er jeg heldig om jeg får til annenhver dag. Forstoppet :-(
Anonym bruker Skrevet 28. november 2009 #4 Skrevet 28. november 2009 Alt fra 2 ganger pr. dag til 2 ganger pr. uke... Kunne ønske jeg var mere regelmessig!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 28. november 2009 #5 Skrevet 28. november 2009 En gang om dagen. Står opp og setter meg på skåla. Fast hver dag:)
Anonym bruker Skrevet 28. november 2009 #7 Skrevet 28. november 2009 Stort sett en gang om dagen. Men har bæsjeanst når jeg ikke er hjemme da, sjelden jeg bæsjer borte. Er jeg bortreist en helg bæsjer jeg ikke den helga, føler overhodet ikke noe behov helller, merkelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå