Anonym bruker Skrevet 27. november 2009 #1 Skrevet 27. november 2009 Han later som han er singel, forteller folk at han er singel og har gjemt bildene sine av oss og barna på facebook sånn at jeg skal TRO de ligger åpne mens de i virkligheten kun vises for meg. Grrr. Han er nok ikke utro, men jeg begynner å være ganske lei av å være en han ikke er stolt av.
Anonym bruker Skrevet 27. november 2009 #2 Skrevet 27. november 2009 Merkelig fyr. Du får skrive på veggen hans "fine bilder du har lagt ut av oss, mannen min". "Barna våre er så fine også". Da ser jo alle hva du skriver.
Anonym bruker Skrevet 28. november 2009 #3 Skrevet 28. november 2009 Nei, han har en setting på veggen som gjør at kun han kan se kommentarer.
Anonym bruker Skrevet 28. november 2009 #5 Skrevet 28. november 2009 I 2009 er dette nesten skilsmisse grunnlag.
Anonym bruker Skrevet 28. november 2009 #6 Skrevet 28. november 2009 Det kunne min mann barne ha GLEMT. Jeg forstår at du er bekymret, snakk til ungkaren og bank noen familievettsregler inn i panna hans.
Anonym bruker Skrevet 28. november 2009 #7 Skrevet 28. november 2009 Ha ha, det er det frekkeste jeg har hørt! Tenk å sette kona si på "limited profile"! Enig i at det må være tilnærmet skilsmissegrunn!
Anonym bruker Skrevet 28. november 2009 #8 Skrevet 28. november 2009 Hvorfor i alle dager gjør han det??? Uanssett hvorfor, dette E R skilsmissegrunn.
Anonym bruker Skrevet 28. november 2009 #9 Skrevet 28. november 2009 Høres ut som en kjernekar... Få et par unger med ham, så blir nok lykken komplett!
Anonym bruker Skrevet 28. november 2009 #10 Skrevet 28. november 2009 Da ER lykken allerede komplett. barna eksisterer jo allerede. ;-P
Anonym bruker Skrevet 28. november 2009 #11 Skrevet 28. november 2009 Da hadde jeg blitt sinna.. Greit at han ikke legger ut bilder av barna, men når han later som han gjør det, og har deg på limited profil så er det noe som skurrer.. Da får jo ikke du se hva andre skriver til han, og motsatt. Om han later som han er singel, så får du gi han gleden med å være singel da, dump han, og finn deg en bedre mann! En med baller som tørr å stå for det han vil.. Nå får han jo i pose og sekk... Kone hjemme som varter han opp.. Og er fri til å flørte ute..
Anonym bruker Skrevet 28. november 2009 #12 Skrevet 28. november 2009 Legg ut familiebilder med han på, og tag han!! Skriv hvem som er pappa og barn kjæresten! Da vil jo vennene hans se bildene Vil de ikke det????
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå