Anonym bruker Skrevet 27. november 2009 #2 Skrevet 27. november 2009 Hun ligger under torva. Men hun var grei nok når hun levde.
Anonym bruker Skrevet 27. november 2009 #3 Skrevet 27. november 2009 Min samoer har en mor og en stemor. Jeg liker hans mor og elsker hans stemor.
Gjest Skrevet 28. november 2009 #4 Skrevet 28. november 2009 Min mann har mor & stemor. Liker de begge veldig godt =)
Magehus Skrevet 28. november 2009 #6 Skrevet 28. november 2009 Min svigermor er veldig lik min mor. Nesten like fantastisk
jente08 + spire i magen<3 Skrevet 28. november 2009 #7 Skrevet 28. november 2009 Henger meg på her. Min svigermor er bare helt topp! Ett fantastisk menneske, som jeg er utrolig glad for å ha blitt kjent med:):)
Anonym bruker Skrevet 28. november 2009 #8 Skrevet 28. november 2009 min svigermor og meg har et utrolig bra forhold:) når mannen min jobber i helgene tar jeg gjerne en tur bort for å prate og spille litt spill:) min mann vill gjerne flytte til en større by for å få en bedre jobb, men han vet at det ikke er akktuelt på en liten stund..fordi jeg trenger hans mor og min mor rundt meg for støtte, ettersom alle mine venner har flytta et godt stykke vekk.... er altså veldig glad i svigermor og synes det er trist når jeg hører om svigermødre fra helvete... skulle ønske alle hadde så godt forhold med svigermoren sin, hun er jo en god støttespiller og på en måte mamma nr 2
Anonym bruker Skrevet 28. november 2009 #9 Skrevet 28. november 2009 Helt enig.. Jeg syns også det er trist med svigermødre fra helvete. Jeg har også et fantastisk forhold til min svigermor,og jeg er veldig glad i henne. Syns hun er helt super på alle måter :-)
Anonym bruker Skrevet 28. november 2009 #11 Skrevet 28. november 2009 jeg elsker min svigermor, hun er fantastisk.(selvom hun er over 30 år eldre.) synes forsåvidt hele svigerfamilien er hærlige.
Anonym bruker Skrevet 28. november 2009 #12 Skrevet 28. november 2009 Jaa:D Hun er kjempehyggelig! Litt vel overbeskyttende nå når jeg er gravid, men det er bare koselig.
Anonym bruker Skrevet 28. november 2009 #13 Skrevet 28. november 2009 Så heldige dere er!!!! Min svigermor vil ikke sitte barnevakt er utrolig egoistisk, prater bare om seg selv, og er enig i alt min mann gjør - Uansett!! Mannen min syntes det er helt latterlig selv, uansett hva han sier og gjør er det liksom såå fint og bra alt sammen. Hver gang jeg jobber overtid drar de to (og barna) ut å spiser middag, på vår regning... Mannen min sier han vil være sammen med henne når ikke jeg er der for han vet jeg ikke liker hun særlig godt. De trenger vel ikke spise ute bare fordi jeg ikke disker opp mat hjemme?? Og hvertfall ikke på vår regning - hver jævla gang!! Hun har ikke bil og tar det som en selvfølge at vi kjører henne hit og dit... Dvs mannen min gjør det. Han er altfor snill mot henne.
NormaJean Skrevet 28. november 2009 #15 Skrevet 28. november 2009 tja, det er ikke slik at jeg ikke liker henne. Hun er bare så fryktelig nevrotisk stakkars, så vanskelig å holde noe meningsfylte samtaler med henne. Men hun er definitvt en farmor som er glad i sitt barnebarn selv om hun er merkelig, så passer på å sende mms og tekstmeldinger for å holde henne oppdatert! Mannen hennes er ikke noe interessert i oss, så det bidrar jo til at ikke alt er så koooooselig! hehe Men jeg syns sivgerfar er ganske så super, kona hans også! Han er så grei, bor desverre langt unna, men gjør alt han kan for å ha jobbmøter i vår by slik at han kan spise middag hos oss og kose med lillegutt før han må fly hjem igjen. Veldig interessert i vårt liv og ringer ofte. Jeg syns det er kjempe kjekt å besøke dem, ofte vil jeg bli der lenger enn mannen min, hihi
Anonym bruker Skrevet 28. november 2009 #16 Skrevet 28. november 2009 Jeg er så heldig og har en DRITKUL svigermor på 60 år! Superbra dame, smart, hyggelig, laidback, flink med ungene.
Anonym bruker Skrevet 28. november 2009 #17 Skrevet 28. november 2009 Jeg digger min svigermor!!! Beina GODT planta på jorda, og rakrygget og en sterk person!! Alltid klar for en prat (på tlf, bor 6 timer unna) og har aaaalltid maaasse å fortelle. Hehe. I sommer satt jeg og svigermor og delte en joint på terassen..hahaha!!! For en surrealistisk opplevelse!!!!
Anonym bruker Skrevet 28. november 2009 #18 Skrevet 28. november 2009 Haha..kan hun være fantastisk når hun er 30 år eldre da??
Anonym bruker Skrevet 28. november 2009 #20 Skrevet 28. november 2009 Ja, jeg liker min svigermor! En meget reflektert og klok dame, som forguder barnebarna sine.
Anonym bruker Skrevet 28. november 2009 #21 Skrevet 28. november 2009 Jeg ELSKER min svigermor.. Verdens beste dame!!
Anonym bruker Skrevet 28. november 2009 #22 Skrevet 28. november 2009 Jeg er også glad i svigermora mi... vi er veldig forskjellige, men respekterer hverandre, og er flinke til å stille opp for hverandre!
Anonym bruker Skrevet 28. november 2009 #23 Skrevet 28. november 2009 åååå så heldig dere er:) kjenner jeg får skikkelig vondt pga misunnelse her... ønsker meg såååååå en svigermor jeg kan ha et forhold til... men min svigermor er det værste menneske på to bein... hun er bare helt grusom, så ille at jeg har virdert å gå fra mannen pga det grusomme menneske....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå