Anonym bruker Skrevet 27. november 2009 #1 Skrevet 27. november 2009 for å gå gravid må være det mest slitsomme jeg har gjort i mitt liv... fy FAEN jeg er lei av dette... Har i mange år slitt med dødsangst,dagen jeg fant ut jeg va gravid,var bittersøt.. glad for tanken på å få en baby,LIVREDD for tanken på å føde.. tanken på å dø under fødsel osv... men de siste tre mndene har vært et sant helvete på jord.. først.. fra uke 8 til uke 25 sppydde jeg dalig,med kvalme konstant..morgen og kveld... så fra uke 13 og frem til nå uke 35...BEKKENLØSNING fra helvete!!! for to uker siden måtte jeg i tillegg begynne på fragmin sprøyter(for å ikke få blodpropp) pga jeg er så innaktiv og avhengig av krykker pga bekkenløsningen.. så hver kveld frem til fødsel og opptil 6uker etterr.. må jeg ta sprøyter i magen.. det e rjo SÅÅÅÅ lett med en mage som er steinhard.. skikkelig lett å ta tak i magen for å få sprøyta inn!! NEEi!! har ikke sove en sammenhengende natt på 5mnder.. og det er jo helt uaktuelt etter fødselen i tillegg.. så hipp hurra!!! Men i dag fløt begeret over.. har hatt så halsbrann og sur mage at jeg har spydd 5ganger!!! med engang jeg tenker tanken på å ta meg enliten matbit så kommer det opp.. dette ER tortur.. jeg skal ALDRI ha flere barn.. jeg skal ha denne lille prinsen.. han skal jeg verdsette og bære på en sølvstol.. om jeg skal ha flere,så blir det enten som fostermor,eller en liten negerdukke fra afrika.. Jeg skal lovprise den dagen slimproppen går,den dagen vannet går,den dagen riene kommer.. jeg skal ikke gråte en jævla tåre av smerte.. jeg SKAL presse meg igjennom smerten.. og jeg skal FAEN IKKE HA NOEN KOMPLIKASJONER!!! det NEKTER jeg!!!!! ferdig med det!! Nå fortjener jeg faen meg å få ut lille gutt!!!! jeg skal være overlykkelig nåpr fødselen starter.. tanken på at nå er det bare noen timer igjen til jeg får tilbake kroppen min,som han har okkupert i månedvis!!! Lykke til til alle dere andre.. ikke fatter jeg hvordan i helvete dere orker å være gravid både 2 og flere ganger... fytti helvete så lei jeg er!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ååå det var godt å få ut... GLEDER MEG TIL FØDSELEN!!!
Anonym bruker Skrevet 27. november 2009 #2 Skrevet 27. november 2009 Ikke alle er like heldig når de går gravide.Jeg hadde ingen problemer.Men når det nærmet seg fødsel da begynte jeg å sove dårlig.Å fødselen min var et hhheeelllv,......Kommer aldri til å tørre å føde igjen.Den epiduralen tok det jo femti år med å få fordi det var så mye å gjøre akkurat den kvelden.jeg truet med å hoppe ut vinduet å da kom sprøyta som tok meg til himmelen...Å glede seg til fødsel er vel å ta i.men kanskje du er mere heldig enn meg:)lykke til.Du får igjen for strevet.et lite menneske som du skal passe på..
Anonym bruker Skrevet 27. november 2009 #3 Skrevet 27. november 2009 Jeg må klare meg uten epidural.. fordi jeg går på de fragmin sprøytene så nekter anestesileger å sette epidural.. så hipp hurra.. jeje.. jeg overlever nok smertene.. jo jeg GLEDER meg faktisk:) tanken på å få sove på magen igjen.. tanken på å slippe halsbrann,tanken på å få bekkenproblemene mest mulig vekk.. nei det skal bli himmelsk å få ut han men en ting ewr sikkert.. han blir nok ikke å sette seg fast i mitt bekken hehe.. det er nok så utvida og løst som det går.. blir nok et SVUSJJJJ.. så er han ute hehe
Anonym bruker Skrevet 28. november 2009 #4 Skrevet 28. november 2009 Ikke for å drepe gleden, men det er ikke akkurat noen dans på roser og ha spedbarn heller.
Anonym bruker Skrevet 28. november 2009 #5 Skrevet 28. november 2009 Jeg hadde det mye verre enn deg, hvis det er en trøst Du har jo ikke alvorlig forgiftning engang! Men jeg har heller et helvetes svangerskap og risikerer å dø, enn å få barn i uke 25, som jeg fikk første gang. Man glemmer det faktisk, selv hvor ille det er.
Anonym bruker Skrevet 28. november 2009 #6 Skrevet 28. november 2009 Nei nei..men dette var et innlegg om angsten i tillegg til alt hun har måttet gå igjennom i svangerskapet. Det er mye enklere å føle "det er verdt det" når lille gutten er kommet utav magen, enn når han ligger inni der. GLED DEG ALT DU ORKER, HI! Baby'en din kommer til slutt!!!!
Anonym bruker Skrevet 28. november 2009 #7 Skrevet 28. november 2009 Ikke for å drepe gleden her heller, men husk at kroppen ikke alltid blir "din" igjen før mange mange mnd etter fødsel. Jeg er nå 9 uker etter tassen kom, og føler meg fortsatt ikke som meg selv. Bare sånn at du er klar over at du kanskje ikke er helt ferdig selv om gutten din kommer. Lykke til
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 28. november 2009 #8 Skrevet 28. november 2009 Man kan få epidural selvom man går på fragmin ! Jeg fikk epidural og jeg gikk fragmin hele svangerskapet .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå