Gå til innhold

Jeg er så fortvila over vekta!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Veier det samme 5 mnd etter fødsel som jeg gjorde uka etter fødselen. Spiser normalt og går endel. Fullammer.

La på meg 20 kilo og har da altså bare fått av 9 av dem.

Hvorfor? Alle andre går jo ned når de ammer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sliter også med å få av kiloene etter svangerskap.

Skrevet

Jeg sliter også med det. Har fullammet så hadde jo håpet det skulle hjelpe, men neida.

Tror kanskje mitt problem er at jeg spiser altfor lite, har vært en del plaget med magen etter fødsel og kan godt gå en hel dag uten å spise siden jeg har så vondt i magen. Som regel spiser jeg ikke før middag.

Er 6 mnd siden fødsel.

Skrevet

Jeg veier det samme nå som jeg gjorde når jeg var HØYGRAVID, siste dagen før fødsel. Har lagt på meg alle kiloene jeg har gått ned, og det bare pga en crappy helse som gjør det vanskelig å bevege på seg!

Skrevet

Slapp av, jeg gikk ned 10kg på kort tid etter jeg sluttet å amme, hormonene holdt på endel av den ekstra vekta, slik er det vist for mange. Så dette med at "alle" går ned mye under ammeperioden stemmer ikke, jeg gikk kun ned første 2ukene etter fødselen, og da var i aøll hovedsak væske som forsvant, siste 10kg satt i er års tid, men forsvant så i løpet av 3mnd etter ammeslutt, uten slankekur.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...