tigergutt<3 Skrevet 27. november 2009 #1 Skrevet 27. november 2009 satt på siden av ei på morgenflyet i går og hun hadde rett og slett tatt på seg blursen på vrangen. Det var en velstelt og pen dame og så ut som hun kanskje var i reise i forbindelse med jobb. Jeg tenkte for meg selv at det hadde vært litt flaut å komme inn i et møte og oppdage etterpå at blusen var på vrangen. Så jeg sa i fra jeg....
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 27. november 2009 #2 Skrevet 27. november 2009 jeg hadde nok ikke gjort det, jeg er for flau av meg. Men jeg syns det er kjempebra at det finnes folk som tør å si fra!
lille sprelle Skrevet 27. november 2009 #3 Skrevet 27. november 2009 det hadde jeg sikkert - sier i fra når noen har noe mellom tenna eller leppestift på tenna også jeg - selvsagt på en høflig måte. Ingen liker å gå slik, men man titter seg jo ikke i speilet hele tiden heller....
tigergutt<3 Skrevet 27. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 27. november 2009 ÅÅÅ, jeg skal gå å snu den.... så tok hun på seg jakka.
Gjest Skrevet 27. november 2009 #6 Skrevet 27. november 2009 Jeg hadde neppe lagt merke til det jeg da.... Har nok med meg selv antar jeg Her hos oss er det ofte jeg som får beskjed. Ulltrøya går ofte på på vranga. Skjønner ikke at det går ann en gang jeg!
Kari Trestakk Skrevet 27. november 2009 #7 Skrevet 27. november 2009 Blusen på vranga hadde jeg nok kommentert, men jeg er ikke så tøff at jeg kommenterer mat mellom tenna o.l. Husker jeg satt på t-banen en gang og satt ved siden av en dame som hadde fått mascaraen smurt utover pga regnvær. Jeg hadde ikke lagt merke til det, men det gjorde jenta som satt rett overfor henne. Hun bare sa rett frem at "unnskyld, men mascaraen din har rent utover", og så lånte hun bort et lommespeil. Damen ble så takknemlig for å få mulighet til å rette på det at jeg lovet meg selv at jeg må bli litt tøffere jeg også...
Mom2Two Skrevet 28. november 2009 #8 Skrevet 28. november 2009 Jepp, hadde sagt fra, og har faktisk gjort det ved en anledning:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå