Gå til innhold

da forlater jeg dere alle sammen

Anbefalte innlegg

Skrevet

etter å ha vert på BIM siden 2004 klarer jeg endelig å forlate denne siden. Mesteparten av tiden har gått til å prøve å bli gravid, nå har jeg klart å få to vakkre jenter etter mye strev og en lite hyggelig diagnose. Så nå har vi bestemmt oss for at vi ønsker ikke å ødelegge mer av livene våre på å streve med å få flere barn: Så nå forlater jeg denne siden og ønsker alle lykke til videre. Så får vi se hva fremtiden bringer for oss:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere har vært kjempetøffe.

Det er flott at dere er en hel familie nå.

Kos dere masse med de de to små og lykke til videre.

Skrevet

Det hørtes ut som en god plan tryne :o) kos deg masse med de to jentene dine, og lykke til videre :o)

Skrevet

tusen takk alle sammen. masse lykke til videre

Skrevet

Har du lagt ut fødselshistorie? :)

Skrevet

nei jeg har ikke det. men jeg har tenkt å skrive den så snart jeg får tid. kanskje jeg klarer å lure meg til det denne uken, har det litt travellt:) Men den skal komme;)

Skrevet

Hei! Og gratulerer med jentene! Lykke til videre! Håper å få lese fødselshistorien din;)

Skrevet

da har jeg rotet meg til å skrive den. se egen tråd

Skrevet

gratulerer med to jenter! høres fornuftig ut å sette strek nå, og bare nyte barna dine og tilværelsen.

Får jeg et velskapt barn vil det være fantastisk (startet å prøve for 4 år siden, er i uke 32 nå) - og skulle det en gang bli to vill jeg vært mer enn fornøyd :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...