Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 27. november 2009 #1 Skrevet 27. november 2009 etter å ha vert på BIM siden 2004 klarer jeg endelig å forlate denne siden. Mesteparten av tiden har gått til å prøve å bli gravid, nå har jeg klart å få to vakkre jenter etter mye strev og en lite hyggelig diagnose. Så nå har vi bestemmt oss for at vi ønsker ikke å ødelegge mer av livene våre på å streve med å få flere barn: Så nå forlater jeg denne siden og ønsker alle lykke til videre. Så får vi se hva fremtiden bringer for oss:)
N.E. Skrevet 27. november 2009 #2 Skrevet 27. november 2009 Ha det bra og kos dere med jentene deres.
lille frø, mor til to Skrevet 28. november 2009 #3 Skrevet 28. november 2009 Dere har vært kjempetøffe. Det er flott at dere er en hel familie nå. Kos dere masse med de de to små og lykke til videre.
lillebie på`n igjen Skrevet 28. november 2009 #4 Skrevet 28. november 2009 Det hørtes ut som en god plan tryne ) kos deg masse med de to jentene dine, og lykke til videre )
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 28. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 28. november 2009 tusen takk alle sammen. masse lykke til videre
Mi tesoro *220307* *101109* Skrevet 29. november 2009 #6 Skrevet 29. november 2009 Har du lagt ut fødselshistorie?
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 29. november 2009 Forfatter #7 Skrevet 29. november 2009 nei jeg har ikke det. men jeg har tenkt å skrive den så snart jeg får tid. kanskje jeg klarer å lure meg til det denne uken, har det litt travellt:) Men den skal komme;)
bianchi Skrevet 29. november 2009 #8 Skrevet 29. november 2009 Hei! Og gratulerer med jentene! Lykke til videre! Håper å få lese fødselshistorien din;)
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 29. november 2009 Forfatter #9 Skrevet 29. november 2009 da har jeg rotet meg til å skrive den. se egen tråd
b77h Skrevet 30. november 2009 #10 Skrevet 30. november 2009 gratulerer med to jenter! høres fornuftig ut å sette strek nå, og bare nyte barna dine og tilværelsen. Får jeg et velskapt barn vil det være fantastisk (startet å prøve for 4 år siden, er i uke 32 nå) - og skulle det en gang bli to vill jeg vært mer enn fornøyd :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå