Bettybu Skrevet 27. november 2009 #1 Skrevet 27. november 2009 ..Er dere fornøyd med dem?? En i bhg`n dukket opp med ny dress, blå ruter opp (HH) og sort nederst... Etter en dag var det slitt/tråkka hull på nederst på beina!! Det samme så jeg på noen Skogstad dresser.. HH så je til ca 700 kr..og det er vel der Skogstad også ligger på. Er vel ikke meningen at de skal være så lange at de "subber" nedi.. Men, når dressen er ny..så skjer det jo ofte...
ALIICE Skrevet 27. november 2009 #2 Skrevet 27. november 2009 Liker hverken HH eller Skogstad. Blir fort stygge og trekker vann, og passformen er elendig.
UnePune äntligen hemma! Skrevet 27. november 2009 #3 Skrevet 27. november 2009 Kjøpte Skogstad til eldste i fjor, og er ikke imponert; lekker vann og det løse ulldressen inni var upraktisk. I tillegg datt det av knapper og reimer.
Gjest irismor Skrevet 27. november 2009 #4 Skrevet 27. november 2009 Har ikke prøvd HH og Skogstad sine utedresser. Men elsker Skogstad sine fleecedresser, snuppa er også veldig glad i dem. Kjekke å ha under utedressen.
Bettybu Skrevet 28. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 28. november 2009 HH har hatt mange rare fasonger ja.. Syns den blårutete hadde fin klar farge... Skogstad dressen til hun ene var nyinnkjøpt, fordi en annen Skogstad hun hadde fått, var umulig å "få på!" dvs det var et slags ullfor, som "hang fast" på det som var av klær... Bomkjøp to ganger altså... Syns Skogstad er tung også jeg da... Jaja, det blir vel Name-it flere ganger... Det er det poden på 4 stort sett har hatt...
*gruffalo* Skrevet 28. november 2009 #6 Skrevet 28. november 2009 Har ikke prøvd ut skogstad selv. Men flere i bhg min har den, og jeg føler de blir fort ødelagt, veldig fort hull i de og slitte. Så jeg kommer ikke til å kjøpe det. HH hadde eldstemann når han var liten, var fornøyd med den:)
Skravlemamman Skrevet 28. november 2009 #7 Skrevet 28. november 2009 Her har jeg gått over til Reima fordi den er så lett og bevegelig. Har hatt Skogstad, men den var tung som bly......
lille sprelle Skrevet 28. november 2009 #8 Skrevet 28. november 2009 av de jeg har prøvd så langt, er jeg mest fornøyd med reima og name it. lette dresser og så er det bare å ta ett eller flere lag ull under når det er kaldt. De er også veldig lette å ta av og på.
Anna Nym :o) Skrevet 28. november 2009 #9 Skrevet 28. november 2009 En ting som er utrolig viktig på skogstad-dressene er å stramme borrelåsen nede slik at ikke dressen subber nedi. Da blir den ikke slitt, og det er fort gjort å gjøre det etter at en har tatt den utenpå støvlene. Ellers er det vel bare slik at ullfor ikke er enkelt å få på. Slik er det med troll-dressene med ullfor også. Det er ikke glatt. Vet Skogstad har utbedret dette på årets modell. Ved at de ikke har ull helt nedi bena og ut i armene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå