Anonym bruker Skrevet 27. november 2009 #1 Skrevet 27. november 2009 Holder virkelig motivasjonen oppe når jeg får så bra resultater:)
Anonym bruker Skrevet 27. november 2009 #2 Skrevet 27. november 2009 Så bra!! Hvor lite karbohydreter spiser du da? Du kan spise grønnsaker? Hvor mye carbs er det i en brødskive f.eks.?
Anonym bruker Skrevet 27. november 2009 #3 Skrevet 27. november 2009 Prøver å ligge på under 20 om dagen. Kan spise grønnsaker, men ikke alt. Brødskive er fy fy. Spiser ikke brødprod, poteter, pasta el ris. HI
Anonym bruker Skrevet 27. november 2009 #4 Skrevet 27. november 2009 jeg går også på lavkarbo, begynte akkurat for 12 dager siden og har også gått ned tre kilo=) Har brukt dietten over en lang periode tidligere så har masse erfaring når det gjelder matlaging og gode alternativer i dietten:)!! Hvor mange kilo skal du ned?
Anonym bruker Skrevet 27. november 2009 #5 Skrevet 27. november 2009 Hvordan går det når du begynner å spise karbohydrater igjen da? Jeg har gått ned 3 kg på 12 dager nå på lavkalori-diett. Spiser 1300-1500 kalorier om dagen. Synes det virker mer logisk å spise sunn og variert mat med masse næringsstoffer av forskjellig slag. Ser for meg at lavkarbo kan bli litt ensformig i lengden, og vanskelig når man liksom ødelegger greia omman spisernoe feil. -Første anonym-
Anonym bruker Skrevet 27. november 2009 #6 Skrevet 27. november 2009 Lavkarbo er en livsstil- dvs at at skal ikke begynne å spise "normalt" med karber igjen. Det er vel det som gjør det vanskelig for mange.Hvis du tenker over at det er karber som har gjort deg overvektig er det ikke så vanskelig. jeg har gått ned til ønsket vekt på lavkarbo(26 kg), men spiser vanlig mat når jeg blir bedt bort(spiser minimalt med brød, pasta, poteter osv.) Jeg er ikke i ketolyse lenger, men lever på lavkarbo diett.
Anonym bruker Skrevet 28. november 2009 #7 Skrevet 28. november 2009 Jeg skal ned 13 kilo. Helgen som var koste jeg meg litt med både sjokolade og brus. For meg tror jeg det er viktig, så har jeg noe å belønne meg med. Selv om jeg spiste og drakk dette gikk vekta ned den helgen. Når jeg har gått ned det jeg skal kommer jeg til å holde meg til dietten, men ikke være så streng mot meg selv i helgene HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå