Trebarnsmamma30 Skrevet 27. november 2009 #1 Skrevet 27. november 2009 Så flott at hun gir spiseforstyrrelser et ansikt, og er åpen om sine problemer. Mange som har psykiske problemer i det skjulte..det krever mot å stå frem. Hun virker som ei flott og sympatisk jente!
Trebarnsmamma30 Skrevet 27. november 2009 Forfatter #2 Skrevet 27. november 2009 Så henne nettopp på senkveld..
Anonym bruker Skrevet 27. november 2009 #3 Skrevet 27. november 2009 ..eller det passet veldig godt med litt mediaomtale når hun har sluppet ny singel for første gang på 4 år?
Trebarnsmamma30 Skrevet 27. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 27. november 2009 Tror ikke det var motivet bak det.
Trebarnsmamma30 Skrevet 27. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 27. november 2009 Har alltid likt henne jeg, hvorfor er mange så negative mot henne? Misunnelse tenker jeg..
Anonym bruker Skrevet 27. november 2009 #7 Skrevet 27. november 2009 Jeg tror heller ikke det er helt tilfeldig, men uansett tøft å stå fram.
Trebarnsmamma30 Skrevet 27. november 2009 Forfatter #8 Skrevet 27. november 2009 Synes uansett det er flott gjort av henne!
Anonym bruker Skrevet 27. november 2009 #9 Skrevet 27. november 2009 Selvfølgelig er det fordi hun har sluppet ny singel. "Alle dårlige artister" gjør slike stunt da. Enten har de traumer fordi mor forlot dem da de var tre, de ble mobbet på skolen eller har hatt spiseforstyrrelser. Sikkert en snill jente, men tidspunktet innrømmelsen kom var utrolig beleilig.
Trebarnsmamma30 Skrevet 27. november 2009 Forfatter #10 Skrevet 27. november 2009 Kanskje hun ville være ærlig når hun først skulle tilbake i rampelyset igjen?
Anonym bruker Skrevet 27. november 2009 #11 Skrevet 27. november 2009 For noen av dere hadde det nok vært feil å komme med det uansett tidspunt;) Hadde hun ikke skulle gitt ut plate så hadde nok noen sagt at det var kun for å få oppmerksomhet hun ikke hadde fått på lenge da også. Noen her er så mistenksomme. Jeg synes det er flott at hun står frem og forteller om det!
Anonym bruker Skrevet 27. november 2009 #13 Skrevet 27. november 2009 Folk MÅ jo bare være negative til henne uansett..
Anonym bruker Skrevet 27. november 2009 #14 Skrevet 27. november 2009 Dette er nok godt timet etter veiledning fra manageren sin. Passer godt som prstunt... Ikke for det, synes det er flott at hun står fram og det krever mot. Men vi kan nok stikke fingeren i jorda og se at det er en grunn til at hun gjør det akkurat nå.
Anonym bruker Skrevet 27. november 2009 #15 Skrevet 27. november 2009 Hun virker som en skikkelig søt jente:) Synes folk er for negative til henne, men det er vel fort gjort når man er gudebenådet med et sånt ansikt:( Lenge leve janteloven!
Anonym bruker Skrevet 28. november 2009 #16 Skrevet 28. november 2009 Jeg er anonym 00:21 og har absolutt ikke noe i mot Sandra i det hele tatt - synes hun virker som en kjempekoselig jente. Men saken er at i underholdningsbusiness - så er det slik det fungerer... har ingenting med at man har noe i mot jenta! Hun lyver jo ikke om at hun har hatt spiseforstyrrelser eller vært innlagt, det er jo helt reelt. Men at det blir brukt for hva det er vært nå som hun slipper singel må du regne med. Er lenge siden Sandra var hot stuff, og for å slippe til i beste sendetid når det kommer til intervjuer, så må man levere noe som trekker seere. Ikke noe mer skummelt enn som så
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå