Gå til innhold

Bekkenplager alt nå? :(


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i uke 11+1. Kan jeg få bekkenplager alt nå? eller, alt er vel mulig.. men er det så vanlig? Når har dere kjent det liksom?

 

Sist begynte det i uke 22 omtrent.. men er jo bare et år siden det også.. vet ikke om det blir ekstra ille nå, ettersom det er så kort tid siden, eller at det er omvendt da..

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg fikk det i uke 10 med eldste, og før positiv test med vesla... Merket skikkelige plager da jeg var ca 4 uker på vei. Så ja, det kan være bekkenplager.

Skrevet

Jeg fikk det rundt uke 8 denne gangen. Begynte hos fysioterapaut rundt uke 15. Tok litt tid før jeg skjønte at det kunne være bekkenløsning, siden det kom så tidlig, og jeg ikke var plaget med det sist gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...