Gå til innhold

Då er huset pyntet til jul :)))


♥Humblebie™Emilie08 og Leah09♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå sitter jeg her i sofaèn og slapper av med et glass iskald cola, det har jeg fortjent føler jeg..

Etter 4 timer med pynting (pauser innimellom da) så er jeg godt fornøyd :)))

Mangler bare juletreet, som kommer opp ca 1 uke før julafta :))

 

 

Andre som har pyntet eller har begynt???

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å ja her er huset ferdig pyntet har også hatt med jentene å laga pepperkake hus ;) Adventstia e ei fine ti. ser fram te å få opp juletreet å nyyyyyte førjulstia. har som mål å jobbe en uke til så tror jeg at jeg skal ta kroppens signaler på alvor å nyte resten av svangerskapet i sykemelding.. har ikke det store overskuddet lengre å bekkenet er VONDT! men stiger i lønn 1 des så må jobbe noen dager etter det :) har i allefall langhelg nå skal ha fri på mandag å kose meg hjemme, ser di har meldt snø her JIPPI håper det slår inn!

Skrevet

Ja, førjulstia er knall koselig tid :))

 

Må bare si at jeg beundrer deg for den stå på viljen din ang jobb, du e goe :)) Nå kan du endelig snart slappe av og nyte tiden som er igjen :))

 

Har dei meldt SNØØØØØ??? åååå så koselig, kanskje det kommer nåe her i byen au... Ska ned på søndag kveld i byen å se når du tenner julegrana, tru nok jenta her i huset vil liga det.. :))

Skrevet

ja er meldt snø her, men jeg bor jo som sagt på "høy fjellet" i forhold til flekkefjord.

Skrevet

hehe, sant det :))

 

 

Skrevet

Pyntet med nisser og alt?! Jeg venter nok et par uker,må ha litt lillatid først!

Skrevet

det er så koselig med denne førjulstiden:) vi skal pynte leiligheten i dag:) gleder meg kjempe passe

Skrevet

har pyntet ja! sto i hele går å strøyk gardiner ( kjenner det meget godt i bekkenet i dag ja) .. så nå har vi røde gardiner oppe å masssse telys.. ;)

Skrevet

 

Er pyntet til jul her og... men kommer liksom aldri i julestemming eller noe særlig det med å glede seg til jul...'

 

Ser mer frem til julen er over... og alt kavet og stresset er over...

Skrevet

Ja, har pyntet med nisser og alt :))

Eneste lilla jeg har er lysene i adventstaken, har ikke slik lilla tid her i huset :))

 

Nå skal jeg bare slappe av og nyte tiden fram mot jul, å gleeeder meg såååå... :))

 

 

Skrevet

Jeg synes liksom ikke det skal pyntes før lille julaften, men i år må jeg nok gjøre det siste helga før, siden jeg jobber helt frem til jul....

 

Men jeg har pyntet til advent i alle fall... og jeg synes det er veldig kos med adventspynt og jeg... advent er lilla for meg... ikke julerødt og nisser... det kommer helt opp mot julaften... :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...