♥Humblebie™Emilie08 og Leah09♥ Skrevet 27. november 2009 #1 Skrevet 27. november 2009 Nå sitter jeg her i sofaèn og slapper av med et glass iskald cola, det har jeg fortjent føler jeg.. Etter 4 timer med pynting (pauser innimellom da) så er jeg godt fornøyd )) Mangler bare juletreet, som kommer opp ca 1 uke før julafta ) Andre som har pyntet eller har begynt???
mamma til tre nydelige jenter Skrevet 27. november 2009 #2 Skrevet 27. november 2009 Å ja her er huset ferdig pyntet har også hatt med jentene å laga pepperkake hus Adventstia e ei fine ti. ser fram te å få opp juletreet å nyyyyyte førjulstia. har som mål å jobbe en uke til så tror jeg at jeg skal ta kroppens signaler på alvor å nyte resten av svangerskapet i sykemelding.. har ikke det store overskuddet lengre å bekkenet er VONDT! men stiger i lønn 1 des så må jobbe noen dager etter det har i allefall langhelg nå skal ha fri på mandag å kose meg hjemme, ser di har meldt snø her JIPPI håper det slår inn!
♥Humblebie™Emilie08 og Leah09♥ Skrevet 27. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 27. november 2009 Ja, førjulstia er knall koselig tid ) Må bare si at jeg beundrer deg for den stå på viljen din ang jobb, du e goe ) Nå kan du endelig snart slappe av og nyte tiden som er igjen ) Har dei meldt SNØØØØØ??? åååå så koselig, kanskje det kommer nåe her i byen au... Ska ned på søndag kveld i byen å se når du tenner julegrana, tru nok jenta her i huset vil liga det.. )
mamma til tre nydelige jenter Skrevet 27. november 2009 #4 Skrevet 27. november 2009 ja er meldt snø her, men jeg bor jo som sagt på "høy fjellet" i forhold til flekkefjord.
♥Humblebie™Emilie08 og Leah09♥ Skrevet 27. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 27. november 2009 hehe, sant det )
Belladonna med to gutter Skrevet 28. november 2009 #6 Skrevet 28. november 2009 Pyntet med nisser og alt?! Jeg venter nok et par uker,må ha litt lillatid først!
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 28. november 2009 #7 Skrevet 28. november 2009 det er så koselig med denne førjulstiden:) vi skal pynte leiligheten i dag:) gleder meg kjempe passe
Kabari med nr 1 på tur =) Skrevet 28. november 2009 #8 Skrevet 28. november 2009 har pyntet ja! sto i hele går å strøyk gardiner ( kjenner det meget godt i bekkenet i dag ja) .. så nå har vi røde gardiner oppe å masssse telys..
TBM28 er lykkelig 4barnsmamma Skrevet 28. november 2009 #9 Skrevet 28. november 2009 Er pyntet til jul her og... men kommer liksom aldri i julestemming eller noe særlig det med å glede seg til jul...' Ser mer frem til julen er over... og alt kavet og stresset er over...
♥Humblebie™Emilie08 og Leah09♥ Skrevet 28. november 2009 Forfatter #10 Skrevet 28. november 2009 Ja, har pyntet med nisser og alt ) Eneste lilla jeg har er lysene i adventstaken, har ikke slik lilla tid her i huset ) Nå skal jeg bare slappe av og nyte tiden fram mot jul, å gleeeder meg såååå... )
*Lykkelita*2barnsmor Skrevet 29. november 2009 #11 Skrevet 29. november 2009 Jeg synes liksom ikke det skal pyntes før lille julaften, men i år må jeg nok gjøre det siste helga før, siden jeg jobber helt frem til jul.... Men jeg har pyntet til advent i alle fall... og jeg synes det er veldig kos med adventspynt og jeg... advent er lilla for meg... ikke julerødt og nisser... det kommer helt opp mot julaften... :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå