Anonym bruker Skrevet 27. november 2009 #1 Skrevet 27. november 2009 Hei! Jeg har hatt et lite problem de siste dagene nå med kvalme som kan komme helt plutselig for så å gå over igjen... Dette er veldig ubehagelig og jeg lurer vel egentlig bare på om det er andre som har eller har hatt samme opplegg. Er det noe omgangssyke som går nå da?? Vi har hatt en runde her med influensa for ca en mnd siden og kvalmen har holdt på siden da. Ikke spesiellt behagelig og jeg blir engstelig for en mulig kommende omgangssyke....
moota m storebror&lillebror Skrevet 28. november 2009 #2 Skrevet 28. november 2009 Jeg hadde det samme, men hadde også litt halsbrann. Jeg tror det kom av at jeg spiste for masse og for ofte. Jeg kuttet en del ned på mengden mat og hva jeg spiste, og det ga seg. Ellers kan det vel være stress, kluss med mens syklus, noe du gruer deg til, kanskje du er litt stresset før jul, har masse å tenke på?
blond Skrevet 28. november 2009 #3 Skrevet 28. november 2009 Gravid? Stress, liten matlyst, utslitt, bekymringer, angst... det er mye som kan gi kvalme. Kommer det i forbindelse med noe spesielt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå