Anonym bruker Skrevet 27. november 2009 #1 Skrevet 27. november 2009 Hva gjør du nå??(utenom å være påDIB) Spiser du noe, hva? Drikker du noe? Hva? Har du mange barn? Alderen din?? Libress eller always?? Langt eller kort hår? libero eller Pampers? Jul i skomakergata eller Jul i blåfjell?? Favorittplagg akkurat nå ? Favoritt klesbutikk??
Anonym bruker Skrevet 27. november 2009 #2 Skrevet 27. november 2009 -sitter på ræva -sjokoladekake:P nam! -kaffe -2 -21 -libress -langt -libero -blåfjell -min mye kjole:) -h&m
Minesmå:)+en til! Skrevet 27. november 2009 #3 Skrevet 27. november 2009 Hva gjør du nå?? Kjeder meg foran TV Spiser du noe, hva? chips og pops Drikker du noe? Hva? cola Har du mange barn? 2 Alderen din?? 26 Libress eller always?? libresse Langt eller kort hår? langt libero eller Pampers? pampers Jul i skomakergata eller Jul i blåfjell?? Skomakergata for den er d lenge siden jeg ahr sett:) Favorittplagg akkurat nå ? Det nye regntøyet mitt:) Favoritt klesbutikk?? carlings
Anonym bruker Skrevet 27. november 2009 #4 Skrevet 27. november 2009 Hva gjør du nå??(utenom å være påDIB) Ser på Skavlan. Spiser du noe, hva? Risboller som min datter lagde i dag. Drikker du noe? Hva? Villa Farris. Har du mange barn? Ett barn utenfor og ett i magen. Alderen din?? 36 år. Libress eller always?? Tamponger. Langt eller kort hår? Langt. libero eller Pampers? Aner ikke. Lenge siden jeg var i bleiemodus. Jul i skomakergata eller Jul i blåfjell?? Jul i Blåfjell. Favorittplagg akkurat nå ? Ikke noe spesielt. Ligger uansett bare på sofaen og later meg, så pynter meg ikke så ofte i disse dager. Favoritt klesbutikk?? Oasis
Anonym bruker Skrevet 27. november 2009 #5 Skrevet 27. november 2009 Spiser du noe, hva? har akkurat spist opp 5 marsipanpølsen med sjokolade.. Drikker du noe? Hva? saft Har du mange barn? ingen Alderen din?? 28 Libress eller always?? OB Langt eller kort hår? skulderlangt libero eller Pampers? ingen anelse Jul i skomakergata eller Jul i blåfjell?? har jo ingen barn så må vel si jul i skomakergata Favorittplagg akkurat nå ? en blå tunika Favoritt klesbutikk?? H&M
Anonym bruker Skrevet 27. november 2009 #6 Skrevet 27. november 2009 Hva gjør du nå??(utenom å være påDIB) Snakker i telefon med mannen min og ser på Skavlan Spiser du noe, hva? Druer og bamsemums Drikker du noe? Hva? Cola Har du mange barn? 1 Alderen din?? 33 år Libress eller always?? Always Langt eller kort hår? Langt libero eller Pampers? Pampers Jul i skomakergata eller Jul i blåfjell?? Jul i skomakergata Favorittplagg akkurat nå ? Lang cardigan Favoritt klesbutikk?? B Young og Lene V
Anonym bruker Skrevet 27. november 2009 #7 Skrevet 27. november 2009 Hva gjør du nå?(utenom å være påDIB) Prater med søsteren min på MSN Spiser du noe, hva? ingenting Drikker du noe? Hva? Ingenting Har du mange barn? ja Alderen din?? Ikke 30 ennå Libress eller always? always libresse Langt eller kort hår? langt hår, kort stokk libero eller Pampers? Libero Jul i skomakergata eller Jul i blåfjell? Skomakergata Favorittplagg akkurat nå ? For tiden liker jeg vest de klærne som passer Favoritt klesbutikk? Ingen favoritt.
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 27. november 2009 #8 Skrevet 27. november 2009 Hva gjør du nå??(utenom å være påDIB) Ser film Spiser du noe, hva? Nope Drikker du noe? Hva? Cola Har du mange barn? 2 Alderen din?? 24 Libress eller always?? Libresse Langt eller kort hår? Langt libero eller Pampers? Libero Jul i skomakergata eller Jul i blåfjell?? Jul i Blåfjell Favorittplagg akkurat nå ? Ullkjolen min:) Favoritt klesbutikk?? Voice of Europe/VIC
Anonym bruker Skrevet 27. november 2009 #9 Skrevet 27. november 2009 - Ingenting - Boller med brunost - Grønn te - En i magen - 28 - Libresse - Langt hår - Libero - Jul i Skomakergata - Snekkerbukse - Zara
Anonym bruker Skrevet 27. november 2009 #10 Skrevet 27. november 2009 * Leser til eksamen * Ikke noe * Drikker vann * Har ett barn, venter mitt andre. * 26 * OB * Langt * Pampers * Jul i skomakergata!! *nostalgi* * Gulltunika med svart belte og strømpebukse * Floyd
Anonym bruker Skrevet 27. november 2009 #11 Skrevet 27. november 2009 - Sitter å ser på tv - Spiser potetgull (salt) - Drikker blåbærsaft =) - Har et barn. - 19 år - Libresse - Langt. - Libero - Jul i blåfjell!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - Hmm, den nye olabuksa mi.. - Tja, si det.. B Young
DK+2 Skrevet 27. november 2009 #12 Skrevet 27. november 2009 -Spiser ingenting -Drikker vann -1 barn, 1 på vei -24 år -Begge -Langt -Ingen av dem -SKOMAKERGATA! -Joggebuksa -Cubus
DK+2 Skrevet 27. november 2009 #13 Skrevet 27. november 2009 Ehm.. glemte den første Jeg gjør veldig lite.. er snart på tur i seng
Anonym bruker Skrevet 27. november 2009 #14 Skrevet 27. november 2009 1. Hører på triste kjærlighetsanger på Youtube. 2. Nei, har akkurat spist opp smågodtet til barna.. 3. Nei 4. Har ikke mange barn, men av og til så føles det som om jeg har en hel barnehage her.. 5. Snart 28 6. Always.. 7. Halvlangt. 8. Pampers 9. Jul i skomakergata. 10. Vinterjakka mi ifra frelsesarmeen.. 11. La Redoute
Anonym bruker Skrevet 27. november 2009 #15 Skrevet 27. november 2009 Ser på hanna montana spiser ingenting drikker vann ett barn ute og en inne i magen 23 år libress kort libero feirer ikke jul pysjamas VERY MODA
Anonym bruker Skrevet 27. november 2009 #16 Skrevet 27. november 2009 Ser på NRK1 Snop og paprikachips Øl 2 39 Ingen av delene Langt Pampers(men det er mange år siden vi hadde bleiebarn i huset her) Jul i skomakergata Velourdresser, joggedresser Vero Moda, Cubus, HM, Lindex
Den heldige eier av ett barn Skrevet 27. november 2009 #17 Skrevet 27. november 2009 Hva gjør du nå??(utenom å være påDIB) -Ser litt på tv og skriver julekort Spiser du noe, hva? -Nei, men kjenner det frister med noe godt Drikker du noe? Hva? -Vann Har du mange barn? -Ett Alderen din?? -Fæmåsjue Libress eller always?? -Det butikken har Langt eller kort hår? -Langt libero eller Pampers? -Nei, vi har toalett Jul i skomakergata eller Jul i blåfjell?? -Ja takk, begge deler. En til mor og en til datter Favorittplagg akkurat nå? -Ullsokker og ullkjole Favoritt klesbutikk?? -Nja. Er en fin blanding mellom noanoa og guttebutikker:) Hvorfor svarer du ikke på dine egne spørsmå da?
Anonym bruker Skrevet 27. november 2009 #18 Skrevet 27. november 2009 Hva gjør du nå??Titter på nettet, ser på TV og snufser imelig forkjølet fra sofaen. Spiser du noe, hva? Smash Drikker du noe? Hva? Kakao Har du mange barn? 4 Alderen din?? 31 Libress eller always?? Always Langt eller kort hår? Langt libero eller Pampers? Libero Jul i skomakergata eller Jul i blåfjell?? Jul i skomakergata. Favorittplagg akkurat nå ? En svart topp, med flettede "lærbånd" (mye finere enn det høres ut, hehe) Favoritt klesbutikk?? Sånn paktisk med stor familie. Kappahl
Anonym bruker Skrevet 27. november 2009 #19 Skrevet 27. november 2009 Hva gjør du nå??(utenom å være påDIB) Ser på senkveld med samboern. Spiser du noe, hva? ingenting Drikker du noe? Hva? Øl Har du mange barn? en gutt Alderen din?? 26 Libress eller always?? libresse Langt eller kort hår? langt libero eller Pampers? pampers har fungert best på han. Jul i skomakergata eller Jul i blåfjell?? Skomakergata! Favorittplagg akkurat nå ? Lang skotskrutete skjorte Favoritt klesbutikk?? mange
Ranveig R Skrevet 27. november 2009 #20 Skrevet 27. november 2009 Hva gjør du nå??(utenom å være påDIB) Ser litt halvvegs på turen Bergen - Oslo på NRK2, og "zappar" mellom DiB, BaM, Facebook og strikke-/hekleoppskrifter Spiser du noe, hva? Godt & blandet Drikker du noe? Hva? Pepsi max Har du mange barn? 2 Alderen din?? 27 år og 8 mnd i morgon Libress eller always?? Always Langt eller kort hår? Litt langt libero eller Pampers? Tøy, eller det som er billegast når vi handlar Jul i skomakergata eller Jul i blåfjell?? Jul i Skomakergata Favorittplagg akkurat nå? Grå "strikke"topp m/flaggermusermer frå H&M Favoritt klesbutikk?? Likar ikkje å handle klede til meg sjølv, til ungane likar eg Nøstebarn, Reflex og H&M.
Anonym bruker Skrevet 28. november 2009 #21 Skrevet 28. november 2009 Spiser du noe, hva? Troika Drikker du noe? Hva? Vann Har du mange barn? 2+1 bonus Alderen din?? 29 Libress eller always?? Libresse Langt eller kort hår? Langt! libero eller Pampers? Libero. Jul i skomakergata eller Jul i blåfjell?? Jul i blåfjell. Favorittplagg akkurat nå ? Tunika, tights og leggiser. Favoritt klesbutikk?? B-young
Anonym bruker Skrevet 28. november 2009 #22 Skrevet 28. november 2009 Hva gjør du nå??(utenom å være påDIB) Har ryddet og sortert alle lekene til ungene Spiser du noe, hva? Sjokolade Drikker du noe? Hva? Pepsi Max Har du mange barn? 2 Alderen din?? 34 Libress eller always?? Always Always;-) Langt eller kort hår? Halvlangt libero eller Pampers? Pampers Jul i skomakergata eller Jul i blåfjell?? Blåfjell Favorittplagg akkurat nå ? Ny pysjamas Favoritt klesbutikk?? GAP Anonym
Anonym bruker Skrevet 28. november 2009 #23 Skrevet 28. november 2009 Hva gjør du nå?? Tenker. Spiser du noe, hva? Nei, ingenting. Drikker du noe? Hva? Ingenting Har du mange barn? Bare 1 Alderen din?? 22 Libress eller always?? Libresse Langt eller kort hår? Langt libero eller Pampers? Libero Jul i skomakergata eller Jul i blåfjell?? Jul i blåfjell Favorittplagg akkurat nå ? Skjørt Favoritt klesbutikk?? Pimkie
Anonym bruker Skrevet 28. november 2009 #24 Skrevet 28. november 2009 Spiser du noe, hva? nei Drikker du noe? Hva? nei Har du mange barn? 0, en i magen Alderen din?? 21 Libress eller always?? Libresse Langt eller kort hår? Langt! libero eller Pampers? Libero. Jul i skomakergata eller Jul i blåfjell?? skomakergata Favorittplagg akkurat nå ? ullsokker, og gravidtights fra hennes Favoritt klesbutikk?? h&m
Gjest Skrevet 28. november 2009 #25 Skrevet 28. november 2009 Hva gjør du nå??(utenom å være påDIB) -snoper og strikker på en jakke jeg aaaaldri blir ferdig med. Spiser du noe, hva? -potetgull, dipp og nonstop Drikker du noe? Hva? -cola Har du mange barn? -1+1 bonus Alderen din?? -26 Libress eller always?? -Always Langt eller kort hår? -Midt på libero eller Pampers? -Libero Jul i skomakergata eller Jul i blåfjell?? -Skomakergata! Favorittplagg akkurat nå? -Den eneste buksa jeg har som passer. Dongeribukse Favoritt klesbutikk?? -Uh. H&M eller Cubus, kanskje? Liker ikke å handle klær egentlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå