Gå til innhold

Vil ha mange meninger om dette jentenavnet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som man ville finne på noe veldig sprøtt og annerledes. Cornelia var ikke kreisi nok liksom ;)

Skrevet

det likte jeg ikke. høres ut som en eldre prippen dame fra england.

Skrevet

(googlet navnet nå og så at det var navnet på Kong Lears første datter, en kennel og ei fra Buffy :P)

Skrevet

Måtte inne på ssb.no for å sjekke om det faktisk var et navn, og jaggu er det ikke 24 stk som heter det.

Men de får garantert høre Cornelia ofte, noe som også er et finere navn.

Nei Cordelia blir for sært.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Høres ut som en tett-nese-variant av Cornelia, som jeg forøvrig syns er et fint navn!

Skrevet

Huff, ikke vondt ment ,men det høres jo ut som om man prøver å si Cornelia, men er for tett i nesa til å få det ut riktig ;)

Skrevet

Liker ikke, men Cornelia er litt kult.

Skrevet

Det skulle jeg også skrive, Palmesus. Forkjøla Cornelia, som ja, er et pent navn.

Skrevet

Slenger meg med på "tett nese variant" av Cornelia, som forøvrig er et litt kult navn.

Skrevet

Cornelia er tøft, Cordelia er bare Buffy for meg :-) (Og hun var ikke en av the good guys) :-)

Skrevet

Hehe...

Har femti navn på lista, så driver og staker ut enkelte for å få meninger rundt det.

Er for øvrig latin og betyr "sjøens datter".

Skrevet

Få flere da? Navn er alltid morro:)

Skrevet

Topp 5 i dag

Agnes

Constanse (blir bare ikke enig med meg selv hvordan det bør skrives)

Kristiane

Ovidia/Cordelia (men tror ikke jeg tør å bruke de)

Alette

Otilie

Helena

Matilda

Elvira

Skrevet

Ovidia er nydelig, hvorfor tørr du ikke bruke det?? Det som virkelig var fint :)

Skrevet

Ikke så begeistret for Cordelia.

Liker godt Agnes og Elvira.

Ovidia kjenner jeg ei lita jente som heter, synes det er ok nå, men tok tid å venne seg til.

Skrevet

Hun her heter ditt forslag nr. 2 med K.

Helena er også nydelig. Anges kommer alltid til å være Agnes i senga. Mathilde, Alette, Kristiane og Elvira er kjedelige. Otilie høres rart ut når jeg sier det, Ovidia er annerledes, tror jeg husker ei som het Ovedie. Tenkte aldri at det var rart.

Skrevet

Elvira var kjempefint!

Skrevet

Helena er et nydelig navn:),resten av navnene er ikke " min stil" kan man si på en fin måte:)

Skrevet

Litt for spesi for meg,men alt blir fint når man bare blir vant til det:)

Skrevet

Constanse er kjempefint, gå for det!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...