Anonym bruker Skrevet 27. november 2009 #3 Skrevet 27. november 2009 Aldri hørt om flystasjon, men Gardermoen er vel den flyplassen som har flest avganger og flest muligheter. Størst er den også. Og flest reisende.
Anonym bruker Skrevet 27. november 2009 #4 Skrevet 27. november 2009 Hæ? næ'æ.. Bodø stemmer vel ikke??
Anonym bruker Skrevet 27. november 2009 #6 Skrevet 27. november 2009 jammen er det kke en stasjon som skal være HOVEDstasjon om det kommer serbere og muslimer og slike gærninger for å krige da?
Verdens tøffeste mamma Skrevet 27. november 2009 #7 Skrevet 27. november 2009 Er vel helst at hovedbasen for det norske flyvåpnet ligger i Bodø.. Ergo hovedflystasjonen..:-)
Anonym bruker Skrevet 27. november 2009 #8 Skrevet 27. november 2009 Det er i BODØ! Jeg bor her selv, og det er F16 og tornadofly og you name it over hustakene hele_jævla_dagen_! Trodde det var common knowledge.. Og det går da an å google ting? Trenger ikke spørre om ALT her inne, vet du.
Anonym bruker Skrevet 27. november 2009 #9 Skrevet 27. november 2009 Hva er Ørland Hovedflystasjon da da????
Anonym bruker Skrevet 27. november 2009 #10 Skrevet 27. november 2009 Det er den minste av de to hovedflystasjonene vi har i Norge. Bodø er størst og Ørland er liten
Gjest Skrevet 27. november 2009 #11 Skrevet 27. november 2009 Eg er nærmaste nabo til hovedflystasjonen i Bodø, og merker ikkje noko til verken f16 eller andre fly. Einaste er at eg kan høyre flyene når dei skal opp og passe på russerne, for då har dei fulle etterbrennarar og kjem rett over hustaket mitt. Det blir for dumt å klage på flystøy i Bodø, på samme måte som det blir for dumt å klage på vinden i Bodø. Er det slitsomt, så flytter du. Bodø har forresten Noregs lengste rullebane, det er litt kult!
Miss Misantrop Skrevet 27. november 2009 #12 Skrevet 27. november 2009 Ørlandet og Bodø Tilsynet er i Bodø
Anonym bruker Skrevet 27. november 2009 #13 Skrevet 27. november 2009 Ja, det er slitsomt, betyr da vel ikke at jeg skal flytte fordet?! Er du en av dem som liker burøylukta også da? Og lukta fra søppelfyllinga Vikan? Selv om man har noen ting ved byen som man ikke er så veldig fan av, så betyr det da slettes ikke at man skal flytte! Alle byer har da noen ting som ikke er så fantastisk.. Mye narkomane, stor arbeidsledighet osv.. Og hvis du ikke merker det når du bor rettved sidenav, så foreslår jeg høreapparat til deg til jul.
Gjest Skrevet 28. november 2009 #14 Skrevet 28. november 2009 Haha! Eg har utmerket, men selektiv hørsel. Eg har budd her sålenge at dei einaste gongene eg høyrer f16 på vanleg øvelse er når eg prater i telefonen eller ser på tv. Det er ikkje lenge det står på, så eg gidder ikkje å bry meg om det. Burøylukta klarer eg å leve med, null problem. Er verre når den havner inne på City Nord men ute i friluft er den ingen sjenanse. Vikan køyrer eg berre forbi av og til, og eg overlever dei 3 minuttene eg kjenner lukta. Det lukter ikkje godt nei, men eg klager ikkje over det. Då er det heller heilt andre ting eg vil klage over med Bodø enn ting som er naturleg for Bodø by.
Anonym bruker Skrevet 28. november 2009 #15 Skrevet 28. november 2009 00.47 Spørs om har ennå mer støy å se frem til ;-) Orion blir mest sannsynlig å havne i Bodø, Andøya lever på lånt tid.
Anonym bruker Skrevet 28. november 2009 #16 Skrevet 28. november 2009 Hva er hovedflystasjonen på Rygge da? Er det ikke noe som heter det?
Anonym bruker Skrevet 28. november 2009 #17 Skrevet 28. november 2009 Hallo..! Gardemoen! Ikke bodø...
Anonym bruker Skrevet 28. november 2009 #18 Skrevet 28. november 2009 Alt i Oslo er faktisk ikke størst og best bare fordi det er hovedstaden i dette landet...
Pengetreet Skrevet 28. november 2009 #19 Skrevet 28. november 2009 Hahaha først må dere jo i bli enige om det er sivilt eller militært ;-) Er det ikke to militære hovedflyplasser da? Sør Norge: Rygge Nord Norge: Bodø
Anonym bruker Skrevet 28. november 2009 #21 Skrevet 28. november 2009 Ingen som har spurt om hverken størst eller best da vettu, hovedflyplass er ikke det samme som størst og best Men som det skrives under her.. Gardemoen er den sivile, jess!!
Anonym bruker Skrevet 28. november 2009 #22 Skrevet 28. november 2009 DET SKRIVES GARDERMOEN, IDIOTER!
Pengetreet Skrevet 28. november 2009 #24 Skrevet 28. november 2009 Ja selvfølgelig! ¤Klaske seg i panna¤ Får skylde på eksamensstress
Anonym bruker Skrevet 28. november 2009 #25 Skrevet 28. november 2009 Hahaha!! Jeg har alltid trodd at det het GARDEMOEN jeg :DD Føler meg på ingen måte som en IDIOT, som annie over her påstår, men sånt er alltid vittig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå