Spente med nr 3 i vente... Skrevet 27. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 27. november 2009 ok.. vi fikk brått intet signal på tv`n... ser ikke ut som det blir mer tv her ikveld.....!!!
Gjest Skrevet 27. november 2009 #6 Skrevet 27. november 2009 En stor skam at det ikke var Chand som røk ut! Tommy er ikke den beste sangeren, men alle er vel bedre enn Chand?! X-factor er så tragisk...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå