Anonym bruker Skrevet 27. november 2009 #1 Skrevet 27. november 2009 Jeg opplever igrunn sjelden noe upassende. Grunnen til at jeg kom på å spørre var at mannen fortalte at sist kollegane møttes hjemme hos en av dem for sosialt samvær var det ei som hadde drukket seg så full at hun hadde spydd og sovnet. Den er jo litt lei... Var ikke fyllefest.
_Løvemamma_ Skrevet 27. november 2009 #2 Skrevet 27. november 2009 Merket en gang at en mann fulgte etter meg inne på et kjøpesenter. Etter en stund kom han bort til meg å sa 'Unskyld meg, dette er kanskje litt direkte, men jeg synes du er så fin og lurte på om du vil bli med til meg å ha sex?'. Jeg ble så satt ut at det eneste jeg kom på å svare var 'nei'. Det hører med til historien at jeg var 16 år og han var minst dobbelt så gammel.
Anonym bruker Skrevet 27. november 2009 #3 Skrevet 27. november 2009 Er vel egentlig flere ting, men første som faller meg inn var en formiddag jeg kikket etter sko til eldste jenta. Var på en sko butikk på Oslo City, hvor en motbydelig idiot i sykkeldress plutselig stikker fingeren inn i rumpa mi:P:( Bluæh,...ekkelt ekkelt ekkelt. Hylte og skjelte han ut,.... Møkka fyr,....
Anonym bruker Skrevet 28. november 2009 #4 Skrevet 28. november 2009 Det mest upassende må være da jeg var på ferie i Tyrkia, og en av kelnerne på 23 hadde sex i vannet utenfor stranda med en 13-åring midt på dagen. Og at alle de andre tyrkerne mente at 13-åringen var horete!
Anonym bruker Skrevet 28. november 2009 #5 Skrevet 28. november 2009 Jeg satt og ventet på bussen, hadde pyntet meg siden jeg skulle ut på byen. Så kom det en mann og begynte å klå på meg. veldig ekkelt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå