Anonym bruker Skrevet 27. november 2009 #1 Skrevet 27. november 2009 Det tør ikke jeg. Ikke at jeg har et unormalt underliv, men klarer ikke slappe av jeg, når han ser ALT liksom.. hmm Ser flere skriver at mennene kommenterer damenes underliv som flott selv om damene syntes de har for store kjønnslipper osv.... har de da sett det i belysning? Er jeg kjip?
Anonym bruker Skrevet 27. november 2009 #2 Skrevet 27. november 2009 Klarer ikke ha det mørkt, jeg. Og har sjelden sex på soverommet.... Stort sett skjer det andre steder, og sofaen er ofte brukt;)
Anonym bruker Skrevet 27. november 2009 #3 Skrevet 27. november 2009 Jeg likte ikke det til å begynne med, siden jeg synes jeg ser fæl ut nedentil. men det betyr mye for mannen min å se absolutt alt. Nå digger jeg det, i full belysning
Kleint Skrevet 27. november 2009 #4 Skrevet 27. november 2009 Synes det er turn off med lyset av, ser jo ingenting. Og øyekontakt er et must.
Anonym bruker Skrevet 27. november 2009 #5 Skrevet 27. november 2009 Så heldige dere er som klarer dette. Jeg stresser bare jeg og klarer ikke nyte d da... off.. så har vi vært sammen i 9 år. Har d ikke bekmørkt da, men dempa belysning!
DK+2 Skrevet 27. november 2009 #6 Skrevet 27. november 2009 Både og, er jo spennende både meg og uten lys
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 27. november 2009 #7 Skrevet 27. november 2009 den eneste grunnen jeg kommer på til å ha noe som helst form for sex i mørket er om man vekker hverandre i løpet av natten....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå