Gå til innhold

meget svak positiv test!

Anbefalte innlegg

Skrevet

God aften damer:)

Våknet i dag morges og var utrolig støl i magen.

Tok en billigstrips som viste veldig svak positivt.. Jeg såg en veldig svak strek.. Er det mulig å skimte noe dersom man ikke er gravid? Tørr liksom ikke håpe helt enda på at det virkelig er sant.. Har IKM på søndag, og jeg er så spent...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

en strek er en strek vettu, samme hvor svak den er! Gratulerer så mye! Prøvd lenge ?

Skrevet

Gratulerer. Når min billigstrip viste gravid stod både jeg og gubben på verandaen for å få skikkelig sollys så vi kunne bedømme om stripen teller eller ikke. På de negative var det ikke mulig å skimte hvor teststreken skulle være engang.

Skrevet

www.leon191006.piczo.com

Skroll nedover og du vil se mine billigstaver. Den mellomste testen viser en supersvak strek. Var gravid jeg:) Lykke til!

Skrevet

Håper virkelig streken blir sterkere...:)

Har slitt med hypofyseproblemer i ett og et halvt år nå, og hatt 3 sykluser med 28 dagers mens siden august så har da egentlig bare fått prøvd i 3 måneder... så om det virkelig har satt seg en spire, så har jeg brukt 3pp:)

Skrevet

ååh... nå kjenner jeg at jeg blir glad!! Så hyggelig at dere svarte meg:))

Skrevet

Må bare henge meg på jeg også:) En strek er en strek, og den blir sikkert sterkere etterhvert :)

Jeg har også brukt disse billigstripsene som viste svak strek, og nå har jeg en liten jente på 10 måneder liggende i senga si..:)

Gratulerer!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...