Gå til innhold

Åhh my gooood:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva ville dere sagt/tenkt/gjort i denne situasjonen??

det har seg sånn at en barnehageansatt sa tilmeg idag at sønnen min pluss en til var på do sammen og hadde vist tatt av seg buksene og utforsket seg selv...og de ibhg sa at de tok dem på fersken??!!! ...

de drev ihvetfall der inne ..er dte normalt eller? han er 5 år og driver aldrig sånn hjemme. det enste er at han sier promt,rompe,basj osv...men det er vel vannlig blandt 5 åringet skulle jeg tru..men den episoden i bhg ble jeg litt småskremt av selv om folk sier at det er ikke noe man skal gå og tenke på..

vet ihvertfall at han liker jenter hehe så dragning til gutter har han ikke på den måten..men liker gutter utforske sånn med hverandre ell??

jeg er helt blank når det kommer til sånt og barn ass..

noen synnspunkter hadde vært greit!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De tenker ikke sex slik vi gjør. Det kjennes godt og de sammenligner/ser på hverandre:)

Ikke har de begrep om kjønnsrollemønster i nytelsen, og ikke er det tenning slik vi kjenner.

Helt normalt:)

Skrevet

Tusen takk for svar:) godt å høre at det er normalt..barnehagen vil ha det til at det er vår feil at han er sånn..men så var det jo ikke bare han der inne heller..skal prøve ikke tenke så mye på det nå når det er advent og sånn:)

men klart blir jo litt satt ut av situasjonen.

Skrevet

Helt normal og ingenting og bekymre seg for!

Har hørt mange slike historier og husker at vi utforsket hverandre- jeg er ganske normal i dag- med unntak at jeg ler av ørnevitser.

Skrevet

Unger er veldig nysgjerrige. Det betyr ikke at han foretrekker gutter, men sammenligner med en som har likt utstyr. :D

gratulerer, du har en normal gutt:)

Skrevet

Godt å høre at det ikke er noe galt i hvertfall(noe bhg skal ha det til at det ikke er normalt på hans alder)

Skrevet

Hva med hvis de beg å gni seg mot hverandre da? er det normalt det og?bare lurer

Jeg er ikke HI

Skrevet

takker nå leste jeg artikelen:)

skal slappe av mere nå hehe

God Jul til dere:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...