danieI Skrevet 27. november 2009 #1 Skrevet 27. november 2009 hat: motbydelig våken spire motbydelig våken spise som insisterer på å se xfaktor jan fredrik karlsen ingen sjokolade ingen øl alt for lenge til xfaktor er ferdig elsk: fineste quinnen flinkeste quinnen helg elektrisitet
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 27. november 2009 #2 Skrevet 27. november 2009 jan fredrik karlsen har litt sjarme altså elsk: hot lærer hot karakter fri kveld sove lenge i morgen hat å lese det samme pensum gang på gang på gang
Patetica fåkksi Skrevet 27. november 2009 #3 Skrevet 27. november 2009 Hat: Det er faktisk bikkjekaldt her om dagen! Ingen flere boller i fryseren Forkjøla mann som er det verste som finnes Elsk: Store duftlys fra Ikea som brenner i timesvis PG tips David Gilmour
LilleBjella Skrevet 27. november 2009 #4 Skrevet 27. november 2009 hat: -En visdomstannoperert og betent mann som ser ut som et freak show og stinker død og betennelse i mils omkrets. -Mannens høyre ansiktshalvdel er egentlig nok hat for resten av 2009. elsk: -tommy ut av x-faktor, tjoho og hadetbra -snart sove -en nyvaksinert ettåring som foreløpig sover godt -en nyvaksinert mamma som ikke kjenner spor til noe som helst
Patetica fåkksi Skrevet 27. november 2009 #5 Skrevet 27. november 2009 Du glemte Rybak på elsk-lista di.
Gjest cunning stunts Skrevet 27. november 2009 #6 Skrevet 27. november 2009 Elsk: Morsom mørketur med ungen (mørkt er det jaggu alltid) En revolusjonerende oppdagelse Jul Bling til jul Blinge naboen tilbake til steinalderen før jul med mine fargete utelys Hat: Oppdagelsen medfører kommunikasjon med hatobjekt Mett Potetmos jobb Daniel, liker julenicket ditt. Klør det?
danieI Skrevet 27. november 2009 Forfatter #7 Skrevet 27. november 2009 litt, skal se det ordner seg bare jeg får ut treet.
LilleBjella Skrevet 27. november 2009 #8 Skrevet 27. november 2009 Ja, namnam, det er smågodtet sitt det. Jeg tror min sønn gjerne gir ham en runde med sine ferske hjørnetenner og ettårsjeksler....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå