Anonym bruker Skrevet 27. november 2009 #1 Skrevet 27. november 2009 Tror kanskje jeg har det.... De stikker utenfor slik at de synes når jeg står oppreist...er ikke så fint Synes de er litt i veien også.... Hva er det egentlig som er normalt???
Anonym bruker Skrevet 27. november 2009 #3 Skrevet 27. november 2009 Mange som tenner på det...jeg synes det er stygt.
Anonym bruker Skrevet 27. november 2009 #4 Skrevet 27. november 2009 Trodde det var normalt at de INDRE var inni musa jeg, og de YTRE utenfor?!
Anonym bruker Skrevet 27. november 2009 #5 Skrevet 27. november 2009 Normalen er veldig varierende. Du er normal!
Anonym bruker Skrevet 27. november 2009 #7 Skrevet 27. november 2009 Lange, korte, tykke, tynne, usymetriske, store, små, alt er normalt. Hva som er pent og ikke kommer helt an på øyet som ser. Men uansett så er det ikke estetikken som gjør det kvinnlige kjønnsorgan interessant (for de som er interessert i det), det er hva man kan gjøre med det;)
Anonym bruker Skrevet 27. november 2009 #8 Skrevet 27. november 2009 Alt er normalt, ikke hør på de tufsete damene som sier det er stygt og unormalt! Ingen damer er like i underlivet. Noen har store kjønnslepper(både ytre og indre), noen har kjønnslepper der den ene er større enn den andre, og noen har kjønnslepper som nesten ikke vises i det hele tatt (indre).. Hos meg er den ene indre kjønnsleppa større enn den andre. Det plaget meg før, men etter at mannen min fortalte meg (før vi giftet oss) at han ikke hadde lagt merke til det engang, slappet jeg helt av. Har skjønt at man ikke kan være "perfekt" for alle og enhver. Jeg er perfekt for mannen min, og det er det eneste som teller!
Gjest Skrevet 27. november 2009 #9 Skrevet 27. november 2009 Anonym 21:13 igjen her.. Om du synes dette plager deg, fysisk, som at det gnisser og gjør vondt der nede, så kan du jo evt ta turen til lege, og høre om det er mulig å gjøre noe med det. Noe jeg er ganske sikker på at går an! Men IKKE gjør det fordi du ikke føler deg "normal".. Alt er som sagt normalt:)
Gjest Skrevet 27. november 2009 #10 Skrevet 27. november 2009 Og der glemte vi anonym-knappen, haha;) Ohwell!
Anonym bruker Skrevet 27. november 2009 #11 Skrevet 27. november 2009 Jeg har også for lange indre kjønnslepper, og jeg hater det!! Føler meg skikkelig dum når jeg er i offentlig dusj.. Har vurdert å operere, men sambo elsker dem..! Menn er rare
Anonym bruker Skrevet 27. november 2009 #12 Skrevet 27. november 2009 Slapp av, jeg har også det! Har alltid hatt det, og har aldri tenkt over det før jeg leste det andre DAMER skrev om det på dinbaby. Ikke alle menn som liker å pule noe som ser ut som et pølsebrød heller.
Anonym bruker Skrevet 27. november 2009 #13 Skrevet 27. november 2009 Signerer den siste her jeg! Akkurat slik føler jeg det!
Anonym bruker Skrevet 27. november 2009 #14 Skrevet 27. november 2009 Jeg trodde ikke dette var normalt. Men mulig det er det, jeg har ikke det. Men hengefitte er ikke direkte smakfult. Henger og slenger. Er en grunn til at det heter indre og ytre lepper.
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 27. november 2009 #15 Skrevet 27. november 2009 Ja det heter indre og ytre fordi de indre ligger innenfor de ytre. Det er ingen som har de indre leppene inni sjeden! Henge fitter.... Tull!
Anonym bruker Skrevet 27. november 2009 #16 Skrevet 27. november 2009 Takk for mange fine svar:) Samboeren min har aldri reagert på det, tror ikke han er typen som tenker over sånt....vet at han elsker meg som jeg er. Men jeg er nå engang litt betenkt:) Det er jo ikke til å komme bort ifra at det er litt upraktisk. Synes liksom at de legger seg litt feil av og til....at de på en måte henger litt igjen i trusa...hehehehe...høres helt forferdelig grisete ut....men det er ikke helt sånn da:) huff....må le litt. Og at de kanskje kommer litt i klem når man sykler feks.. høres ut som jeg har de ku-tungene hengende der nede!!! *rødme* Men hvem andre kan man spørre enn dere damer her inne:) HI
Anonym bruker Skrevet 27. november 2009 #17 Skrevet 27. november 2009 Er du kort i nepa "vilikke&knøttelit1bleadrian" "Det er ingen som har de indre leppene inni skjeden" Ja, du virker meget opplyst. Henge fitter? Ja! Når de indre leppene henger å dingler langt utenfor musa, så er det noe feil. Ikke bare ser det jævlig ut, det er ikke normalt.
Anonym bruker Skrevet 27. november 2009 #18 Skrevet 27. november 2009 Hei HI Prøv å søke på det her inne. Jeg har skrevet svar i et innlegg om akkurat dette. I høst en gang. Har nemlig tatt operasjon og er veldig fornøyd. Har også skrevet om det på kvinneguiden, så du kan søke der også. Tror tråden der er fra 2006, men noen aktiverte den igjen i år og jeg svarte på nytt Ja, det er helt normalt, men like fullt mulig å gjøre noe med hvis man føler at det er det riktige for seg. Kan si det så enkelt som at jeg før hver dag la merke til at de var der (et visst ubehag), men nå tenker jeg ikke over leppene lenger. He he!!
Anonym bruker Skrevet 27. november 2009 #19 Skrevet 27. november 2009 Alt er normalt. jeg har også det! Lar hårene vokse litt da akkurat foran slik at det ikke vises så godt..hehe.
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 27. november 2009 #20 Skrevet 27. november 2009 Lite opplyst det må være deg det. Beklager... Tenk litt på dine egne ord her. 21:32
Gjest Skrevet 27. november 2009 #21 Skrevet 27. november 2009 Helt normalt. Tror de fleste damer kunne hatt godt av å se hvordan andre normale damer ser ut, slik at de ville skjønt at det er vanlig at kjønnsleppene stikker frem. Det er jo fint det! Vil gjøre oppmerksom på at mange av de som viser fram det meste også er operert der, slik at det ikke er noe godt sammenligningsgrunnlag. I tillegg er få damer symmetriske og har glatt hud akkurat der.
Anonym bruker Skrevet 27. november 2009 #22 Skrevet 27. november 2009 Her er en fin mus, som ikke ser hengete og utpult ut, slik en mus skal se ut: http://www.nicoletapics.com/zg5m07/d21-3/pics/pp17.jpg Mens her, ser dere en utpult hengefitte som blafrer. Kvalmt!! Man ser jo ikke hva som er hva,bare et sprengt krater. http://www.damplips.com/?p=1344
Anonym bruker Skrevet 27. november 2009 #23 Skrevet 27. november 2009 Fint?! Deg om det, det ser hengete og utpult ut! Slengefitte de luxe.
Anonym bruker Skrevet 27. november 2009 #24 Skrevet 27. november 2009 Anonym 21.32 Jeg VEDDER på at du er født etter 1985!!!!! Umodenhet lyser faen meg lang vei her... Blir skremt av hvordan noen kvinner både uttrykker seg ovenfor andre kvinner! Man er særdeles lite opplyst om man tror at store indre kjønnslepper er unormalt!!! Få deg litt livserfaring istedenfor å sitte her inne i ung alder og vente med å leve livet til du får barnevakt!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå