Gå til innhold

Hva veier dere andre som er rundt 1.74 høy?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet det kommer an på så mangt, men bare nysgjerrig..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er 175 og veier 95 kg :-/

Trivselsvekta mi er mellom 70 og 75, da er jeg en strålende fornøyd størrelse 38-40, slank, men med former!

Skrevet

Vanligvis 70 kg, men nå 80, 5 mnd etter fødsel

Skrevet

174, veier 60 kg, det er for lite for min kropsbygning.

Skrevet

jeg er 173 og veier 73 nå etter fødsel.. bruker str 40 og 42.

var 64 kg før graviditeten og brukte str 40...

Skrevet

Stor forskjell der altså! Jeg er 174, når jeg veier 64 kg bruker jeg 36-38..mest 36

Skrevet

Vanligvis mellom 60 og 70... men la på meg 20 kilo i svangerskapet, og veide i slutten 90(!) kilo... veier nå 74, og trives ikke med vekta...

Skrevet

Takk for ærlige svar! Jeg veier 72 nå, skal ned til rundt 61-62 kg, der ligger trivselsvekten min..

Jeg veide 60 da jeg ble gravid og 102 kg dagen før keisersnittet! hehe...OG det var i uke 30.

HI

Skrevet

173, veier 58 kg nå.... Vært sjuk i 2 uker, og gått ned fra 61..

Skrevet

ja det er rart! lurer på hvorfor det er sånn... jeg har jo alltid følt meg litt stor siden jeg er på str 40.. men har jo forstått at 64 kg ikke er mye for en som er 173 høy? jaja.. merkelig ;)

Skrevet

172 og 70 kg. Trener endel så det er mye muskler på meg, som utgjør mye av vekta..Okay og litt sjokoladehofter da;P

Skrevet

1.72 og veier 62 kg. Er 5 mnd på vei. Var 58 før svangerskapet.

Skrevet

Jeg er 174 cm og veier nå 76 kilo, bruker str 42 i bukser. Føler meg som en stappet julegris :(

Trivselsvekten er 65 kilo, da bruker jeg str 38 og er slank men med litt pupper og rompe. Nå har jeg 10 kilo for mye som ligger stort sett bare rundt magen og det er ikke pent, de må vekk!

Skal gå litt mer inn for å få de bort nå som jeg ikke fullammer lenger...

Skrevet

174 cm, 96....er 27 uker på vei... :(

Skrevet

173 jeg da, men svarer fordet.. vekten er 70, veide meg siste for er mnd siden så regner nesten med den ligger på 68. Veide 90kg på slutten av svangerskapet, grøss hehe. Men går stadig ned. Går masse masse tur og trener, og ammingen hjelper på en del :) Spiser sunnt :)

Skrevet

Er 172 og 72 kg. Bruker ca 42 i klær. Men jeg er på vei ned... Var ca 80 i begynnelsen av året, og har en målsetning om å iallfall gå ned til 65. :-)

Skrevet

176 cm og veier vanligvis 61-62, men nå to mnd etter fødsel veier jeg 68 kg.

Skrevet

1.70 og veier 53 kilo. Vil veldig gjerne legge på meg ti kilo som jeg hadde før jeg fikk barn

Skrevet

173, og rett over 100. La på meg 15 kg då eg begynte på minipiller ved nyttår.

Vil ned til 80, er då ca str 42 og bør ikkje vere noko særleg lettare, ser ikkje bra ut. Ser for øvrig ikkje bra ut no heller, men det får våge seg. Ironisk at eg legg på meg meir av prevansjon enn av svangerskap... :-D

Skrevet

172 og 88 kilo, men synes ikke jeg ser ut som en hval. Trener mye, men liker sjokolade. Har en del ekstra, men det meste er "ok plassert" og relativt "fast" - ikke hengemage, men litt disseræv.

Skulle gjerne gått ned 10-15 kilo - da hadde jeg nok vært heit :D

Skrevet

Jeg ble veldig glad for aa se ditt innlegg blandt alle de andre... Er nemlig 170cm og 47kg. Har altid hatt komplexer for vekta, skulle oenske jeg kunne legge paa meg 10-20kg!! Faar alltid stygge komentarer fordi jeg er for tynn... akkurat som om jeg kan noe for det. Jeg spiser helt normalt. Mange frekke folk assa... "naa maa du begynne aa spise litt mer" "har du anorexia??" (kassadama paa meny!!!) Baksnakking paa treningsstudio om at jeg sikkert er syk og ikke burde faatt lov til aa vaere der... Sorry assa, men jeg begynte nesten aa grine. Skjedd tre ganger paa rad saa naa har jeg slutta aa gaa dit...

Ville aldri funnet paa aa si til en overvektig at "det er jo bare aa spise litt mindre..." eller "du er saa tjukk at du ikke burde faa lov til aa kjoepe boller/burger/whatever..."

Sorry, dette ble litt syting. Er bare litt lei. Gleder meg til aa bli god og rund naar jeg er gravid!! Haaper bare ike amminga gjoer at jeg ender opp enda tynnere... Huff...

Skrevet

173 cm og 83 kilo - er vanligvis mindre, men det henger igjen 7-8 kilo etter siste svangerskapet... :/

Skrevet

Jeg er 1,70m, og nå som jeg er drøye 6 mnd på vei, veier jeg ca 85 kg.

Bruker stort sett str 42 i klær, (iblant str 40, avhengig av merke etc.)

Trives best på ca 70 kg, og i ganske trent form - da er jeg fin og passe slank, med bra former. Slik som jeg er nå, er jeg litt for "damete" i pupper, hofter og lår... ;o)

Skrevet

174 cm, 90 kg 24 uker gravid. Trives godt på 70 kg i ikke-gravid tilstand. Er da str 40-42 i bukser. Har ganske brede hofter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...