Gå til innhold

Hvor mange juleplater har du?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er nå oppe i 10.. med plater både for store og små. Har faktisk en som er helt grusom. Så grusom at den har blitt kult å høre på under juleverksted. Ingen synger "her kommer dine arme små" så jævlig som den dama som er med der.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

plater? hvilket årstall lever du i?

Skrevet

Jeg hadde en,

OG LYKKELITEN2 BESLAGLA DEN FORRIGE SØNDAG.

*irritasjonslyd*

Skrevet

Hmm, jeg har to, tror jeg. En med Bugge Wesseltoft - Snowing on my piano, og en med Elias Akselsen - Her kommer dine arme små. Men alt av cder er pakket ned i kjelleren, så jeg har ikke helt oversikten.

Gjest cunning stunts
Skrevet

To. En av typen du nevner, og så den som teller, nemlig Absolutt Jul. Med Sangen, du veit.

Skrevet

Det heter vel plate fordi om det er cd? CD-plate?

Skrevet

Under en uke igjen, så skal jeg synge refrenget til mannen..neida.

Skrevet

plater sier gamlinger

 

hvor mange juleCDer har du? høres langt bedre ut.

Skrevet

Ja en. Med fairytale of new york på. Ut over det.. neida. men jentungen digger julemusikk.. så da må vi ha noen ekstra.

Skrevet

har en del julesanger på mp3. Sånn som man spiller på pcen vettu ;-)

Skrevet

Den kan du da ikke ha med deg? ikke for å spille musikk fra på bussen i alle fall.

Skrevet

Du søta. Jeg vokste opp med LP og singel plate. Og de måtte snus. Og det var gull da vi fikk 90 min opptakskasetter sånn at vi kunne ta opp en hel LP på en side. Så kunne vi ha en annen på den andre siden.

Skrevet

La oss klappe stavelsene i "ipod", alle sammen! I-pod! Se, det gikk jo riktig bra.

 

Jeg trodde for øvrig sangen het "Her kommer dine armer små" litt vel lenge. Det ække så greit bestandig.

Skrevet

hehe... du beviser i grunn påstanden min gangske så bra :D

Gjest cunning stunts
Skrevet

Såså, julemuggis, ingen bitterhet mot småskolepedagogikken nå.

Skrevet

Ingen plater så vidt jeg vet.( Kanskje mannen har en?!)

Men jeg har en julesang- den eneste jeg virkelig kan kose med med.

Christmas is all around us - med Billy Mack (Bill Nighy).

Det er sangen sin det!

 

Gjest cunning stunts
Skrevet

Og siden den er innbakt i den deiligste julefilmen ever går det enda bedre - tror jeg skal vie kvelden til pledd og Bill. Storfilmen sin det!

 

"And, children, don't buy drugs like your uncle Bill. Become a rock star, and they give you them for free!"

Skrevet

Jeg elsker Bill Nighy!

Han rocker alltid!

 

Og ja- det er den beste julefilmen ever.

Etterfulgt av Die Hard 1.

Selv om den kanskje ikke er spekket av julemusikk.

Skrevet

Ingen. Men jeg har Spotify :D

Skrevet

Vi har to. "Jul i norske stuer" med Nora Brockstedt, Rolf Just Nilsen ("Julekveld i skogen", Snups' favoritt, er visst gammel, men husker ikke at jeg hørte den som barn), Alf Prøysen, Per Asplin o. s. v.

Bare kos for en gammel nordmann i utlendighet (som er helt komfortabel med ordet "plate" for CD).

 

Og så har vi Sølvguttene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...