Lektor Doppler med tillegg Skrevet 27. november 2009 #1 Skrevet 27. november 2009 Jeg er nå oppe i 10.. med plater både for store og små. Har faktisk en som er helt grusom. Så grusom at den har blitt kult å høre på under juleverksted. Ingen synger "her kommer dine arme små" så jævlig som den dama som er med der.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 27. november 2009 #2 Skrevet 27. november 2009 plater? hvilket årstall lever du i?
Patetica fåkksi Skrevet 27. november 2009 #3 Skrevet 27. november 2009 Jeg hadde en, OG LYKKELITEN2 BESLAGLA DEN FORRIGE SØNDAG. *irritasjonslyd*
Anne-B. Skrevet 27. november 2009 #4 Skrevet 27. november 2009 Hmm, jeg har to, tror jeg. En med Bugge Wesseltoft - Snowing on my piano, og en med Elias Akselsen - Her kommer dine arme små. Men alt av cder er pakket ned i kjelleren, så jeg har ikke helt oversikten.
Gjest cunning stunts Skrevet 27. november 2009 #5 Skrevet 27. november 2009 To. En av typen du nevner, og så den som teller, nemlig Absolutt Jul. Med Sangen, du veit.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 27. november 2009 Forfatter #6 Skrevet 27. november 2009 Det heter vel plate fordi om det er cd? CD-plate?
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 27. november 2009 Forfatter #7 Skrevet 27. november 2009 Under en uke igjen, så skal jeg synge refrenget til mannen..neida.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 27. november 2009 #8 Skrevet 27. november 2009 plater sier gamlinger hvor mange juleCDer har du? høres langt bedre ut.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 27. november 2009 Forfatter #10 Skrevet 27. november 2009 Ja en. Med fairytale of new york på. Ut over det.. neida. men jentungen digger julemusikk.. så da må vi ha noen ekstra.
Libido- Skrevet 27. november 2009 #11 Skrevet 27. november 2009 har en del julesanger på mp3. Sånn som man spiller på pcen vettu ;-)
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 27. november 2009 Forfatter #12 Skrevet 27. november 2009 Den kan du da ikke ha med deg? ikke for å spille musikk fra på bussen i alle fall.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 27. november 2009 Forfatter #13 Skrevet 27. november 2009 Du søta. Jeg vokste opp med LP og singel plate. Og de måtte snus. Og det var gull da vi fikk 90 min opptakskasetter sånn at vi kunne ta opp en hel LP på en side. Så kunne vi ha en annen på den andre siden.
Jodasåneidaså Skrevet 27. november 2009 #14 Skrevet 27. november 2009 La oss klappe stavelsene i "ipod", alle sammen! I-pod! Se, det gikk jo riktig bra. Jeg trodde for øvrig sangen het "Her kommer dine armer små" litt vel lenge. Det ække så greit bestandig.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 28. november 2009 #15 Skrevet 28. november 2009 hehe... du beviser i grunn påstanden min gangske så bra
Gjest cunning stunts Skrevet 28. november 2009 #16 Skrevet 28. november 2009 Såså, julemuggis, ingen bitterhet mot småskolepedagogikken nå.
LilleDachs Skrevet 28. november 2009 #17 Skrevet 28. november 2009 Ingen plater så vidt jeg vet.( Kanskje mannen har en?!) Men jeg har en julesang- den eneste jeg virkelig kan kose med med. Christmas is all around us - med Billy Mack (Bill Nighy). Det er sangen sin det!
Gjest cunning stunts Skrevet 28. november 2009 #18 Skrevet 28. november 2009 Og siden den er innbakt i den deiligste julefilmen ever går det enda bedre - tror jeg skal vie kvelden til pledd og Bill. Storfilmen sin det! "And, children, don't buy drugs like your uncle Bill. Become a rock star, and they give you them for free!"
LilleDachs Skrevet 28. november 2009 #19 Skrevet 28. november 2009 Jeg elsker Bill Nighy! Han rocker alltid! Og ja- det er den beste julefilmen ever. Etterfulgt av Die Hard 1. Selv om den kanskje ikke er spekket av julemusikk.
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 28. november 2009 #20 Skrevet 28. november 2009 Ingen. Men jeg har Spotify
Tokatter_USA Skrevet 29. november 2009 #21 Skrevet 29. november 2009 Vi har to. "Jul i norske stuer" med Nora Brockstedt, Rolf Just Nilsen ("Julekveld i skogen", Snups' favoritt, er visst gammel, men husker ikke at jeg hørte den som barn), Alf Prøysen, Per Asplin o. s. v. Bare kos for en gammel nordmann i utlendighet (som er helt komfortabel med ordet "plate" for CD). Og så har vi Sølvguttene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå