Anonym bruker Skrevet 27. november 2009 #1 Skrevet 27. november 2009 Pleier ikke se på X-factor, men idag så jeg på, Tommy var bare fantastisk flink!! Vil veldig gjerne ha den sangen (når han synger den) på iPoden min Fikk litt sånn forelskes følelse, i sangen altså
Anonym bruker Skrevet 27. november 2009 #2 Skrevet 27. november 2009 Tommy er kjempeflink,men dessverre blir han litt for kjedelig her i denne konkurransen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå