Gurine Skrevet 27. november 2009 #1 Skrevet 27. november 2009 Ser at ordet kan bety sindig og treg men.. Er ikke vant med å bruke det ordet jeg. Har ei snuppe på 1 år som ikke har planer om å forsøke å krabbe enda, ikke stå og ikke gå. Men hun er ei blid og god jente, stort sett alltid fornøyd. Følger med på alt rundt seg.. Ville heller sakt hun er sen jeg da. Andre som har vært borte i det ordet?
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 27. november 2009 #2 Skrevet 27. november 2009 Har aldri hørt det ordet! Tenkte på bil med en gang, sedan, hehe..
Gurine Skrevet 27. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 27. november 2009 hehe.. Ja jeg syntes det var et merkelig ord å bruke, helt ukjent for meg. Har brukt et par dager bare på å komme på hva hun sa Skal forøvrig til fysio med snuppa om ei uke. Men etter vaksinering mot svineinfluensa har hun blitt redd for helsestasjon, på 1 års kontrollen bare gråt hun, og da er hun i hvertfall ikke aktiv
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 27. november 2009 #4 Skrevet 27. november 2009 Jess, verdens minst koslige fysio sa det om min datter. I stedet for rolig, eller bedagelig som jo var sannheten.
Ella & gull med smilehull Skrevet 27. november 2009 #5 Skrevet 27. november 2009 Ganske vanlig ord for meg. Det er overhodet ikke et negativt ladet ord for min del, heller litt trivelig, med at man gjør ting i sitt eget tempo.
LoveActually Skrevet 27. november 2009 #6 Skrevet 27. november 2009 sindig og rolig sto det i ordboka på nett :-)
MarihønaMedHvitveis Skrevet 27. november 2009 #7 Skrevet 27. november 2009 vanlig ord i mitt vokabular også, overhodet ikke negativt ladet
Gjest Skrevet 27. november 2009 #8 Skrevet 27. november 2009 hun ville vel ikke bruke "sen" fordi det blir jo negativt og sier at hun mener hun er seinere enn gjennomsnittet. En "sedat" baby er jo bare litt bedagelig anlagt
Zupermam Skrevet 27. november 2009 #9 Skrevet 27. november 2009 ser heller ikke at hum mente det negative. Sedat er bare et annet ord for å gjøre noe i sitt eget tempo
Mauritius:) Skrevet 27. november 2009 #10 Skrevet 27. november 2009 Vet du hva, alle barn er forskjellige, noen er raske mens andre tar ting med ro, jenta mi oxo er litt sakte, men ikke unormal, hun kabbet da hun va rundt 11 mnd og nå er hun snart 17 mnd, hun begynner så vidt å gå nå, men foretrekker å krabbe! Hun er absolut ikke sen!! Kos deg med jenta di du, plutselig går:)
Ranveig R Skrevet 27. november 2009 #11 Skrevet 27. november 2009 Det er berre ein litt "snillare" måte å sei at jenta di er sein. Makelig anlagt, tar ting i sitt tempo, lar seg ikkje stresse. Jenta vår var/er for øvrig og sedat (sette seg opp ved 13 mnd, krabba og reiste seg ved 14 mnd, gjekk ved 19 mnd), men vurdert normal av nevrolog både ved 13 og 24 mnd )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå