TBM28 er lykkelig 4barnsmamma Skrevet 27. november 2009 #1 Skrevet 27. november 2009 Kramper i bena????? Våknet inatt med krampe i begge leggene av alle ting, hadde bare lyst til å skrike av smerte :-( Hva hjelper på krampe???
MissMe*med*lillegutt Skrevet 27. november 2009 #2 Skrevet 27. november 2009 Leste et sted om ei som sleit veldig med kramper i beina om kvelden/natta og ho hadde fått råd om å prøve magnesium kapsler og det hadde visst hjulpet veldig Kansje noen andre her vet litt mer om dette enn meg..
Fifrildi Skrevet 27. november 2009 #3 Skrevet 27. november 2009 For meg hjelper det å tøye ut alle spenninger i bena før jeg legger meg. Tøyer legger, forside lår og bakside lår, og så kanskje en ekstra runde på leggene.
b77h Skrevet 27. november 2009 #4 Skrevet 27. november 2009 ja, magnesium hjelper. jeg har ikke hatt kramper i leggene, men hadde en periode med forferdelig verk og mensaktige kramper/smerter i mage og rygg. etter jeg startet med magnesium gikk det vekk.
Symbio Skrevet 27. november 2009 #5 Skrevet 27. november 2009 Har hørt om et kjerringråd som sier at å ha magnet i senga hjelper. Legg det under lakenet i legg/fot omr. Men har ikke testet dette selv.
Gjest Skrevet 28. november 2009 #6 Skrevet 28. november 2009 Jeg bruker magnesium, og det fungerer kjempebra...
vårsolmamma Skrevet 28. november 2009 #7 Skrevet 28. november 2009 stålkniv under madrassen. det hjelper faktisk! trodde ikke på d selv før jeg prøvde. Hadde d skikklig vondt med kramper i alle musklene fra tåa og opp til låret. så legger jeg varmeflaske på etterpå,- det hjelper på ømme muskler
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå