Gå til innhold

6 års bursdagsfeiring - er dette ok?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Datteren min fyller 6 år den 8. desember men det er midt i eksamensuken min. Det skal komme 15 jenter i bursdag, og før bursdagen hennes må jeg i tillegg til eksamen, være ferdig med en annen oppgave og tømme en full leilighet. Jeg er utrolig sliten og jeg skjønner ikke hvordan det skal gå på de få timene døgnene har å by på.

Men det jeg lurer på, er om det er greit å utsette bursdagsbesøket til uken etter? Det vil da bli den 16. desember, altså rett over en uke etter bursdagen hennes. Hadde dere som foreldre reagert på det, eller er det ok? Føler meg litt slem, men jeg får nesten tårer i øynene av å tenke på enda en ekstra ting.

De neste to ukene er så hektisk at jeg er kvalm, men det roer seg den 14. og derfor tenkte jeg at 16. var en grei dato.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Neida, det går sikkert helt fint!

Jeg som forelder hadde iallefall ikke ofret det en tanke at bursdagen var en annen dag enn selve feiringen..

Skrevet

Takk for svar. Jeg hadde ikke reagert selv, datteren min har selv vært i bursdag i august til en som har bursdag midt i fellesferien, og jeg ser ingen problemer med det, men vet jo ikke hva andre tenker.

Skrevet

Nei, det går helt fint syns jeg! Vi har barn med bursdag i sommerferien og vi feirer alltid før!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...