Anonym bruker Skrevet 27. november 2009 #1 Skrevet 27. november 2009 Jeg blir helt dårlig. Får vondt av den lille og familien. Har selv en baby på 5 mnd, akkurat en mnd for liten til å ta vaksinen. Jeg og mannen har ikke tatt vaksinen ennå heller. Huff http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/more_og_romsdal/1.6886603
Anonym bruker Skrevet 27. november 2009 #2 Skrevet 27. november 2009 Huff, det er alltid trist når barn blir alvorlig syke. Får håpe den lille og de andre klarer seg gjennom dette.
Anonym bruker Skrevet 27. november 2009 #3 Skrevet 27. november 2009 Her vaksinerer de babyer på 4 og 5 mnd. Så dere får sikker ta den om dere spør
Anonym bruker Skrevet 27. november 2009 #4 Skrevet 27. november 2009 Vil påpeke at det står "- Vi kan ikke se bort i fra at det er andre årsaker til at han er blitt så dårlig, sier Horsberg Eriksen." i artikkelen. Barn er ikke i risikogruppe fordi de er barn. Denne vaksiner er ikke testet skikkelig, men alle må selvfølgelig gjøre som de vil.
Anonym bruker Skrevet 27. november 2009 #5 Skrevet 27. november 2009 Gjør de??? Hvor i landet er dette ? Det skal jeg sjekke opp i på mandag. Jeg takler ikke dette lenger, er livredd for å miste noen i SI eller at de skal bli alvorlig syke. HI
Anonym bruker Skrevet 27. november 2009 #6 Skrevet 27. november 2009 Nordland. Sønnen til fetteren min fikk vaksine og han er 4 og 1/2mnd. Og jeg har lest om babyer nede i 2mnd. som har fått vaksine (tror det var i Hordaland). Så ta kontakt med legen din og hør hvordan ståa er det du bor. 20:30
Anonym bruker Skrevet 27. november 2009 #7 Skrevet 27. november 2009 Og der har de klart å skape en enorme frykt for en influensa. Det er jo helt latterlig! Se på statestikken. Hvis de hadde blåst opp bilulykker på samme måte hadde vel hele landet sluttet å kjøre bil. Hvem hadde trodd at mennesker dør i dette landet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå