Monajenten Skrevet 27. november 2009 #1 Skrevet 27. november 2009 Nå er jeg klar over at disse programmene ikke er overseriøse. Men - jeg får en følelse av at det er lite troverdig når dommerne kommer med tilbakemeldinger, fordi de favoriserer sine egne. Stort sett gir de strålende tilbakemeldinger til sine uansett hvordan det går, og kicker mer på småting på de andre. For meg ødelegger det programmet, for jeg vet ikke om kommentarene er reelle, og det irriterer meg:-S
RødRev Skrevet 27. november 2009 #2 Skrevet 27. november 2009 Enig! Tror i grunn dommerne prøver å være litt mer entusiastiske enn talentet til deltakerne tilsier, kanskje fordi at de ellers må innrømme for seg selv at nivået er pinlig lavt. Og da er jo programmet ikke en suksess..
Monajenten Skrevet 27. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 27. november 2009 Jepp, jeg er enig med deg! Alle snakker om at nivået i år er så utrolig fantastisk, men det er jeg langt i fra enig i! Syns Mari er den flinkeste, hun kan virkelig synge, ellers er det mye vi har hørt før og som ikke er særlig spesielt. Heia Kurt sier jeg;-)
TurboMaria Skrevet 27. november 2009 #4 Skrevet 27. november 2009 Hele konseptet er jo helt på trynet. Def år jo ikke velge sangerselv en gang. Hvordan skal de få vist seg frem som artister da?
Monajenten Skrevet 27. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 27. november 2009 De får visst være mer med å velge sanger nå, men de må godkjennes av dommerne. Er mer sånn type Idol nå, med et tema for hver gang.
Monajenten Skrevet 27. november 2009 Forfatter #6 Skrevet 27. november 2009 Men sånn ellers er jeg i grunnen enig med deg. Det ser ut som om de ikke får velge en eneste bevegelse på egenhånd.
:-))***~~´´^``~~***((-: Skrevet 27. november 2009 #7 Skrevet 27. november 2009 Er vel ikke mye x-faktor her vel? Blir litt oppgitt over "siiiinnsykt hard konkurranse" og "driiiithøyt nivå". Av dommerne tror jeg vel at JFK har mest å fare med, men han vet vel best hvem som kan gjøre lommeboka feitere. PP aner jeg ikke noe om og Mira er jo bare feil for meg. jeg slutta å se på dette da Elin gikk ut og den eldste som ble med i finalen var 27 år. Nei, dette er wannabees - hun som er vokalist i The Black Sheeps har mer å fare med enn denne gjengen har tilsammen:)
Monajenten Skrevet 27. november 2009 Forfatter #8 Skrevet 27. november 2009 Jeg DIGGER vokalisten i Black Sheeps, hun er bare helt rå! TENK å ha en sånn stemme da!
:-))***~~´´^``~~***((-: Skrevet 27. november 2009 #9 Skrevet 27. november 2009 Jepp, hun har stemme - OG denne berømte x-faktoren. Hun er på scenen for å levere, ikke ta seg ut. Gleder meg til å se mer til henne i årene som kommer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå