:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 27. november 2009 #2 Skrevet 27. november 2009 tenkte at det ikke passet seg å dra det inn i julen på den måten. også kom jeg ikke på noe bedre forslag en det nicket jeg har nå.
Gjest cunning stunts Skrevet 27. november 2009 #3 Skrevet 27. november 2009 Du har jo en stor og udiskutabel indre autoritet, da. Dessuten er du invitert på en gjeng med julebord hos naboen. Dessverre under annet navn, men dog.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 27. november 2009 #4 Skrevet 27. november 2009 hehe... intimnissemor faktisk... hehe.. det føltes litt undelig de i klassen kalder meg læreren... det sier vel sitt.. hehe. i grunn så er det forbausende hvor mange julebord vi hadde blitt invitert på om noen hadde giddet å lage et. men om noen skulle funnet på å spørre om jeg skal på julebor i år så skal jeg svare: "nei, men jeg er på gjestelisten til en hel haug av folk som prater mye og gjør lite" skal du på julebor i år?
Gjest cunning stunts Skrevet 27. november 2009 #5 Skrevet 27. november 2009 Ikke noen sånne veldig avanserte, jobben sitt er jo greit men ikke alltid spennende, og ellers skal jeg ha julebord med venner, men det kvalifiserer ikke helt til julebord i den folkelige pul-sjefen-utgaven. Du skal ikke? Har dere ikke noen avslutningsfest hvor du kan lene deg litt på den snasne foreleseren engang? Noe skal jo forelesere leve på over jula også?
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 27. november 2009 #6 Skrevet 27. november 2009 kvalifiserer det ikke til "pule-sjefen-utgave" så er det ikke julebor. vi har ikke julebord, ihvertfall ikke som er blitt arangert enda. vi har siste eksamen 16 desember og siden de unge nå tildags ikke syns at velferd er viktig eller kult, så er det stort sett folk med familie og balast som er hos oss, og de har (heldigvis?) andre ting å gjøre. kanskje etter jul. januar er måneden jeg skal ta en pils jeg tror jeg må innom kontroet hans og spørre hva som skjer i saken (vi har en sakt gående... uhu) og smile pent. han var fryktelig hyggelig i dag og det var passe kleint
Patetica fåkksi Skrevet 27. november 2009 #7 Skrevet 27. november 2009 Jeg er ganske overrasket over at jeg ble bedt på såpass mange julebord hos de to etasjer lengre nede. Jeg har pult sjefen etter hvert julebord de siste seks åra - fortjener jeg medalje?
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 27. november 2009 #8 Skrevet 27. november 2009 Dropper julebord i år.. Måtte dessuten betale og ha med drikke. Da kan jeg heller lage mat jeg liker hjemme og drikke vinen min der. Uten en masse folk jeg ikke liker. Dette var julebordet på bi-jobben min. På skolen har vi ikke julebord, men verdens beste juleavslutning. Vi drar til en gammel gård, av typen kakkelovn og 3,5 oppunder taket. Og det fyres i alle ovner. Så får vi høye smørbrød og varm sjokolade, servert i sjokolademugger fra før krigen.. og kake til dessert. Da er det jul.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 27. november 2009 #9 Skrevet 27. november 2009 det hørtes faktisk så koselig ut at jeg ble litt misunelig doppler
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 27. november 2009 #10 Skrevet 27. november 2009 hehe... så det er sånn dere har det hjemme hos dere "hei master, jeg gjør alt for deg"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå